کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نی نی من و بابایی

حرفای خوب :)

1394/5/19 18:45
نویسنده : مینا
947 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام پسر طلای منمحبت

نمیدونم  چرا نمیتونم مثل اون اوایل تند تند وبلاگت رو آپ کنمغمگینثانیه ها مثل برق و باد میگذرند و من همش خسته از کار خونه و کار خودم و رسیدگی به امورات شما گل پسریچشمک

نفس مامان،انقدر پسر خوب و عاقلی شدی که روز به روز عاشقترت میشم و دلم میخواد بخورمت.کیان نازم وقتی تو رو با همسنای خودت مقایسه میکنم پی به آقا بودنت میبرم حرف گوش کن و فهمیدهزیبادووورت بگردم هستیمبوس

خب از این چند وقت بگم که تقریبا ی بیست روزی رفتیم اصفهان عروسی عمه حوری،البته عروسی بیست روز نبوداا ولی ما دیگه جاخوش کردیمزبانعمه حوری به سلامتی رفت خونه بخت ایشالا که خوشبخت بشنمحبت تو عروسی هم شما گل پسر از اول تا آخر داشتی با گوشی بازی میکردی و این اولین باری بود که من کاری به کارت نداشتمراضی

حالا هم که برگشتیم فعلا حوصله ی سر کار رفتن ندارم و دیگه ایشالا دو هفته ی دیگه یعنی اول شهریور بخور بخواب تموم میشه و شما هم باید بری مهدعینک

راستی ی خبر خوب دیگه اینکهههه ایشالا خاله منا تا چند وقت دیگه نینی دار میشه هوراااااجشنخواهر عزیزم ایشالا به سلامتی نینی خوشگلت رو به آغوش بکشیمحبت

 

ی عاااالمه عکس دارم ولی کم کردن حجم عکس خیلی کار سختیهغمناکفعلا ی چندتا میذارم اگه تونستم تو پست بعدی فقط عکس میذارمآرام

 

عشششق خوشتیپم در عروسی عمهمحبت

پسر کوچولوی من خیلی خیلی خیلی دوستت دارمبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله منا
24 مرداد 94 18:12
مچکرم اجی جونممممممم ......................