کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نی نی من و بابایی

شیرین زبونم

1394/6/12 17:30
نویسنده : مینا
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام پسر گلیمحبت

الان شما خوابی و من از فرصت استفاده کردم قربون اون چهره ی پاک و معصومت بره مادررربوس

مامان گوشتو بیار میخوام ی چیزی در گوشت بگم: اگه مامان خوبی باشی برات ی جایزه ی خوب میخرمبغل

ی بار بهش گفتم کیان میخوای عمه هاجر مامانت بشه؟(آخه عاشق عمه اشه) یکم فکر کرد و بعد گفت: اونوقت شما هم عمه ام میشی؟؟تعجب  دورت بگردم که بعدشم گفتی نه من میخوام شما مامانم باشیزیبا

چند روز پیش تولد پسر همسایمون بود(البته 8 سالشه )مامانشون اومدن در خونمون و گل پسری رو هم دعوت کردن،این اولین تولدی بود که به طور مستقل و تنها دعوت شده بودی خداااا فدات بشه مادر که انقدر مرد شدیبوس

خلاصه رفتیم ی هدیه تولد واسه پسر همسایه و 10 تا هم واسه خودت خریدیمشاکی و از ساعت 7 تا ساعت 10 شب تولد بودی و کلی حال کردی.وقتی هم که اومدی خونه تا وارد خونه شدی گفتی: اه چقدر خونمون حال بهم زنه!!تعجبسکوت

فردای اون روز از خواب بیدار شدی و گفتی مامان دیشب ی خواب خوب دیدیم ای جاااان دلم این اولین باری بود که گفتی خواب دیدمبغل گفتم چه خوابی ؟گفتی خواب دیدم تولدمه و شما واسم ماشین آبی و قرمز خریدیخنده

دیگه هم مدام چشم به راهه تولدتی و هی میپرسی مامان خیلی دیگه مونده تولدم بشه؟مامان تو تولدم کیک هم میبرم؟ فدات بشم شیرین پسر منمحبت

ماماااان :برام ی داداش میخری؟؟؟

نه مامان آخه کسی نیست کمکم کنه و من خیلی خسته میشم!

خوب خودم کمکت میکنم

اگه داداش بخریم دیگه شما نمیتونی شب ها تو بغل من بخوابیاا

خوب اشکالی نداره پیش بابا میخوابم

اون وقت چون نینینه تو خودش دستشویی میکنه هااا

خوب عیبی نداره من خودم میشورمش

الهی من قربون اون دستای کوچولوت برم که دیگه داری عاقل میشی  و هی گیر بدیدلخور

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

همراه رایانه
12 شهریور 94 23:34
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
خاله منا
18 شهریور 94 18:41
الهی فداش بشممممم.دلم واسشششش یه ریزهههههه شده به خدااا . . . ..............................
عمه هاجر
25 شهریور 94 16:54
الهی من قربونت برم ...دلم واست یه ذره شده عشقمممممممممممممممممممممممممم واااااااااااااااای خدای من که این پسر این قدر عاقله و باهوش الهی قربونت برم من که تنهایی رفتی تولد ...................................
عمه کیان
29 شهریور 94 9:25
الهی قربون تو برم که دلت تولد میخواد.فدات بشمکه اولین مهمونی تنهاییتو تجربه کردی. آخههه پسلمون داداش میخواد.عشقم حالا صبر کن مامان و بابا کیف کنن با عاقل شدنت ..........................