کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نی نی من و بابایی

دسته گل قبل از تولد!

1394/9/7 14:00
نویسنده : مینا
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر نازنینم و دوستانآرام

خیلی وقته فرصت نکردم بنویسم ولی پسر گلم ،یه کاری کردی کارستون که مجبور شدم بیام و بنویسم...

دقیقا 3روز دیگه تولدته و من دیروز شما رو پس از اندی با همسری فرستادم آرایشگاه و کلی سفارشش به همسر جان که حتما فلان آرایشگاه برو و بگو اینجوری کنه و بگو اونجوری نکنه و ... از آرایشگاه که اومدی مستقیم بردمت حمام و گفتم بشین تو وان تا من بیام.رفتم تو آشپزخونه و ی لیوان آب میوه گرفتم برات و اومدم که بهت بدم که یهوووو  دیدم این شکلی شدیتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

سکوتسکوتسکوتسکوتسکوت

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه هاجر
16 آذر 94 0:07
الهی فدات بشم من که موهاتو صفا داددددددددددی.. ..........................
عمه کیان
16 آذر 94 11:54
قربون اون دست گل به آب دادنات برم من عزیزززززززززززززززززززززم. عمرمییییی عمر ..........................