کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

نی نی من و بابایی

نفسم تولدت مبارک

1394/9/11 16:56
نویسنده : مینا
856 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم،تاج سرم 4 سال از با تو بودن هم به خوبی و خوشی گذشت و هر روز خوشحال تر از روز قبلم که تو رو دارم و روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که همچین پسر نازنینی دارممحبت

زندگی من تولدت هزاران بار مبااااااارکبوسبوسبوسبوس

امسال توی مهد کودک واست تولد گرفتم و کلی بهت خوش گذشت و همش به دوستات فخر میفروختی و میگفتی تولد منه هاا تولد شما نیستزبانبلههه اون موهای خوشگلت رو با کلی تافت زدم کنار که خرابکاریت مشخص نشه و خوبم شد.یکی از دوستای خوبم با دخترگلش آلا جون هم زحمت کشیدن و اومدن مهد که بعد از تولد هم با آلا جون رفتیم تو حیاط و براتون برف شادی زدیم و کلی ذوق کردینبغل

و اما هدیه تولدزیبامن تصمیم داشتم برات ماشین شارژی بخرم و رفتم انتخابش هم کردم ولی پدری منو گول زد و رفتیم برات ایکس باکس خریدیم،به اسم شما به کام ماخجالت

 

اینم کیک تولد

اینم گیفت های تولد

و این هم عششق مامانمحبت

کیان و همکلاسی هاش

کیان در حال فوت کردن کیکشسکوت

قرررربون اون لبخند شیکت برم منبغلبوسمحبت

 

نازنینم از خداوند خوبم برات بهترین ها رو آرزومندم همیشه سالم و شاد باشی.آمین

 

پسندها (1)

نظرات (5)

خاله منا
14 آذر 94 13:57
قربووونه اون مدل موهاش بشمممم ایشالااااا صد و بیست ساله شه نفسه خالهههههه ............................
عمه هاجر
16 آذر 94 0:05
الهی قربونت برم‌منننننن.. تولد هزاران بار مبارک. امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت در کنار مامان و بابات زندگی کنی. ................................... ممنون
عمه کیان
16 آذر 94 11:52
عشق من تولدت مبارک.واااااااااااااای که دلم میخواست پیشتون بودم برای تولدت امیدوارم هرجا باشین سالم و شاد باشین درکنار هم.به قول مامانم غریب تندرست باشین انشالاااا فدای اون مظلومیت برم که واسه فوت کردن کیکت راهت ندادن بچه ها.عشق مننننن عاشقتممممممممم ............................
هدی
23 آذر 94 22:14
عزیزم ماشالا چقدر بزرگ و آقا شده دلم برآب همتون تنگ شده ایشالا تولد صد و بیست سالگیشو بگیرید ......................... فدات شم عروس خانومما هم دلمون تنگ شده
مامان اریا
29 بهمن 94 18:57
سلام مینای عزیز تولد کیان جوووون با چند ماه تاخیر مبارک . ایشالله 120 ساله شه خوشکل خاله ...راستی خیلی بزرگ شده دلم براتون تنگ شده بود ......................