کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نی نی من و بابایی

عید نوروز 95

1395/1/4 16:21
نویسنده : مینا
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااممحبت

من اومدممم با کلی تاخیرعینک

اول سال جدید رو به پسر نازم تبریک میگم،امیدوارم 120 تا بهار دیگه رو تجربه کنی نفسمبوس

و اما ادامه ی عرایض: امسال هم مثل پارسال شب سال تحویل رفتیم کنسرت سیروان خسروی و تا پاسی از شب بیدار بودیم و موقع سال تحویل خوابخواب

هم اکنون در کیش هستیم و تنها.پدر و مادر همسری هفته ی دیگه ایشالا میان خونمونجشن

و اما خبرای خوب اینکه نینی عمه حوری محمد جون دی ماه و البته عجولانه به دنیا اومد هوراااااا و نینی خاله منا آرش جون هم دو هفته پیش به دنیا اومد هوراااا،محمد و آرش عزیزم خیلی خیلی خوش اومدینمحبتمحبت

وای نمیدونم چرا حرفم نمیادخواب آلودپس بریم عکسخجالت

 

پسر نازم در اولین روز سال 95

محمد کوچولو

آرش خان

بوسمحبتبوسمحبت

واااای که چقدر هوای بهاری خواب آوره،من برم بخوابممممخوابخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه هاجر
2 اردیبهشت 95 21:23
ان شالله هرسال بهترین سالها را تجربه کنید و به آرزوهای قشنگتون برسید...
عمه هاجر
3 اردیبهشت 95 13:53
الهی من قربون این پسر ناز در اول فروردین برم من
عمه هاجر
25 خرداد 95 0:39
پس چرا سر نمیزنی به وبلاگت ... بیا از شیرین کاریای گل پسر بگو و عکس بذار..وبلاگش فعالیش کم شده ................ وقت نمیکنممم