کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی من و بابایی

اولین سالگرد ازدواج

1390/8/27 21:44
نویسنده : مینا
1,750 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به پسر گلم قلبخوبی قربونت برم؟ما هم خوبیم نخودم.

پسری میدونی امروز چه روزیه؟؟؟

بله امروز اولین سالگرد ازدواج من و بابا حمید.واااااااای یادش بخیرخیال باطل پارسال تو همچین شبی من و بابایی عروس و داماد بودیم

 و حالا امسال یه نفر به جمع ما اضافه شده و تا چند روز دیگه زندگی مامان بابا شو پر نور میکنهانشاالله عروسی خودت عزیز دلم.من به فدای تو و عروسیتو عروس خانومت بشم نفسم.بغل

بله پارسال این طور موقع ها مامان مینای شما مثل مروارید میدرخشیدمژه نیشخندو کلی خوش خوشانش بود.چقدر زود گذشت.حالا امشب گل پسرم تو دلم مثل مروارید میدرخشه.

مروارید من خانوم دکی تاریخ به دنیا اومدنت رو 10 آذر زده یعنی 14 روز دیگه.وووووی دیگه چیزی نمونده تا روی ماهتو ببینم.اگه بدونی چقدر دلم واسه اون لحظه ای که تو رو به من نشون میدن پر میکشه.

قند عسلم مامان شما خیلی ترسو تشریف داره و هر شب خواب اتاق عمل و تیغ جراحی رو میبینه!استرسنمیدونم چه جوری میخوام برم تو اتاق عمل.میترسم قبل از اینکه منو ببرن اتاق عمل سکته کنم!ولی به عشق دیدن تو دارم با ترسم مبارزه میکنم و امیدوارم بتونم بر ترسم غلبه کنم.

البته این روزا انقدر شما داری مامانی رو اذیت میکنی که بعضی وقتا دلم میخواد ساکم رو بر دارم و داوطلبانه برم بیمارستان تا شما رو به دنیا بیارمhiker.gifمیدونی چیکار میکنی؟ پاهاتو تا جایی که میتونی فشار میدی به قفسه ی سینم طوری که دیگه نمیتونم بشینم و مجبور میشم برم رو تخت دراز بکشم.تازه این یکی از هنر نمایی های شماست پسر نازم.قربون اون پاهای کوچولوت برم من که جاشون  تو دلم تنگه.یه کوچولو دیگه تحمل کن میای پیش من و هر چقدر خواستی پاهاتو دراز کن.فقط الان یه کم هوای مامانی رو داشته باش وقتی به دنیا اومدی با هم حساب میکنیم باش؟باش؟آفرین گل پسر من

عزیز دلم خیلی دلم برات تنگ شده و خیلی دوستت دارم.مواظب خودت باش بوس بوس ماچبه خدا می سپارمت نفسمقلب

 

 

 

اینم عکس مامان مینا و بابا حمید وقتی کوچولو بودننیشخند

 این عکس که به صورت تمبر طراحی شده رو کارت عروسی ما بود گل پسرملبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آریان جون
27 آبان 90 1:08
سلام.سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم.امیدوارم همیشه شاد باشید و به سلامتی زایمان کنید.
راستی من یه خواهرزاده تو راه دارم که تاریخ تولد اونم 10 آذره اما فکر کنم تا فردا از راه برسه.اخه امشب حال خواهرم خوب نیست و درداش شروع شده.
خوشحال میشیم به ما سر بزنید


ممنونم عزیزم حتما بهتون سر میزنم
عمه هاجر
28 آبان 90 0:28
سالگرد ازدواجتون مباررررررررکخدارا شکر که اولین سالگرد ازدواجتون را با یه نی نی سالم جشن گرفتین...ایشالا به زودی زایمان کنی و نی نی تو بغل کنی و ما هم بغل کنیم


خیلی ممنونم هاجر جون
منا مامان الینا
28 آبان 90 12:23
سلام عزیزم
اولین سالگردتون مبارک خانمی انشالا سال دیگه سه نفری با هم جشن بگیرید
الان که این پست را خوندم یادم افتاد که من واسه سالگرد ازدواجمون که 11 آبان بود پستی نذاشتم امان از دست این الینا!که همه فکر وذکرم را مشغول کرده!


آخی الهی اشکال نداره عزیزم انشاالله ساله دیگه جبران کن
مامان نيكان و روهان
2 آذر 90 9:27
اولين سالگرد ازدواجتون رو تبريك ميگم وهمينطور تو راهي قشنگتون ( گل پسرتون ) تبريك ميگم انشاءالله سه تا تايي باهم جشن بگيريد. در ضمن من هم سالگرد ازدواجمون 25 آبان مصادف با نيم شعبان بود ولي به قول مامان الينا امون از دست اين بچه‌ها كه هوش و حواس ديگه براي ما مامانها نميزارند.


ممنون از لطفتون
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 16:10
سلام
با تاخیر یک هفته ای سالگرد ازدواجتون مبارک ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است


مرسی مامان محمد پارسا جون
دلارام
28 دی 92 13:10
چقدقشنگ مینویسید قلم عالی ای دارید نمیشه ازخوندن نوشته هاتون دل کند ............. ممنون دوست عزیز