کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

هفته ی آخر

1390/9/6 23:29
نویسنده : مینا
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانقلب

خوبی پسرم؟ما هم خوبیم.همه خوبیم و بی قرار برای دیدن تو گل پسر.من که هر شب خوابت رو مبینم.پسر نازم تو دقیقا 7 روز دیگه میای پیشمون.هفته ی دیگه اینطور موقع ها من روی ماهتو دارم نگاه میکنم.فدای اون روی ماهت بشه ماماااااااانماچساکت رو بستم و لباس های خودم رو هم آماده کردم.اگه بدونی منو بابا حمیدت چه حالی داریم!!!خیال باطل

مامان جون و آقا جون هم 4 روز دیگه از اصفهان میان.مامان جون(مامان بابا حمید) همش میگه چهره تو جلوی چشمشه و کلی دلش برات تنگ شده.خوش به حالت پسرم که انقدر عزیزیچشمک

منم این روزها تا میتونم میخوابم و دارم خودم رو واسه شب بیداری کشیدن آماده میکنملبخندالبته این پیشنهاد رو خاله نغمه به من داده و همش میگه تا میتونی بخواب چون پسر خاله ی شما آقا بردیا توی این 26 روزی که به دنیا اومده حسابی حال مامانش رو جا آورده و تا صبح گریه میکنهتعجب

امیدوارم تو پسر آرومی باشی عزیزملبخند 

راستی عزیزم یه چیزی رو یادم رفته تا حالا بهت بگم اونم در مورد اسمته.اسم کیان رو بابا حمید انتخاب کرده و منم چون دیدم خیلی این اسم رو دوست داره دیگه دنبال اسم نگشتم.منم از اسم کیان بدم نمیاد ولی چند تا اسم دیگه مثل فرهام که به فامیلت هم میاد در نظر داشتم ولی بازم دلم نمیاد اسمی رو که بابایی برات انتخاب کرده نذاریم یه جورایی هم نسبت به اسم کیان احساس پیدا کردم از بس که همه گفتن آقا کیان چطوره؟و با  اسم کیان تو رو صدا زدن.ولی بازم بین علما اختلاف نظر وجود داره و بعضی ها میگن فرهام قشنگ تره.

به هر حال برای من نظر بابایی از همه مهمتره پس اسمت رو همون کیان میذاریم قند عسلم.امیدوارم خودت هم اسمت رو دوست داشته باشی و انقدر پسر آقا و محجوبی بشی که به اسم کیان بیشتر معنا ببخشی.

خب عزیزم بابایی از سر کار اومد ما دیگه میخوایم ناهار بخوریم.مواظب خودت باش کیانم دوستت داریم ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طاها
5 آذر 90 12:31
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه.

وبلاگه بسیار زیبایی دارین .

خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.



ممنونم از لطفتون حتما به وبتون سر میزنم.
مامان محمد پارسا
5 آذر 90 22:48
سلام عزیزم انشاالله این چند روز هم به سلامتی به پایان می رسه و آقا کیان ناز میاد تو بغلت
بابای بی نام
6 آذر 90 12:40
همش یه هفته.....
ما رو بگو فکر میکنیم 7 ماه کمه
خدا صبر به ما و یه پسر ناز به شما بده


ممنونم.انشاالله
صوفیا
7 آذر 90 18:55
ایشالله این روزا رو به سلامتی پشت سر میذاری و روی ماه پسرتو میبینی پیشاپیش قدمش مبارک کیان هم اسم خیلی نازیه مبارکه
الهه
8 آذر 90 18:35
عزیزم ایشالا پسر گلت به سلامتی بیاد بغلت و عکس خوشملشو اینجا بذاری..... مارو هم دعا کن عزیزم
مامان محمد پارسا
11 آذر 90 8:38
سلام مینا جون
چه خبر ؟ نی نی ما خوبه ؟


سلام عزیزم.خبر سلامتی نینی ما به دنیا اوووووووومد