کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

کیانم خوش اومدی

1390/9/20 8:32
نویسنده : مینا
927 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام.

پسر نازنینم پاهای کوچولوشو درتاریخ  10/9/90به دنیای ما گذاشت.

ساعت تولد:9 صبح

وزن:3کیلو و 100 گرم

قد:48

عزیز مادر خوش اومدیقلب

خیلی حرف دارم واسه گفتن ولی فرصت ندارم .فوق العاده سرم شلوغه فقط اینو بگم که بچه داری خیلی سختههههههههه!!!

کیانم خیلی دوستت داریمماچ

 

 

اینم عکس فرشته ی کوچولوی ماقلبقلبقلبقلب

کیان و باباییقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ملینا
12 آذر 90 13:42
قدم نو رسیده مبارک.
مامان زهره
12 آذر 90 14:02
قدمش مبارک. انشاء الله دامادیش!
سحر مامان آراد
13 آذر 90 16:16
عزیزم خیلی جیگرییییییییییی ممنونم که بهمون سر زدیی
خاله میترا
14 آذر 90 11:30
جوجووووووووووووی من! هیچ وقت اون لحظه ای که تو بغل خانوم پرستار بودی و واسه اولین بار دیدمت یادم نمیره! شبیه وروجک تو کارتون عمو نجار بودی! خاله فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
مامان محمد پارسا
14 آذر 90 22:56
سلام عزیزم
خوبی ؟ قدمش مبارک باشه انشاالله مینا جون به شما و بابایی تبریک می گم
نازی قند عسل به این شیرینی مگه چیکار داره که می گی سخته عزیزم کاریت نداره که یه فرشته کوچولوی نازه


سلام گلم.حالا خودت متوجه میشی تا چند وقته دیگه که چی کار داره!!!
مامان محمد پارسا
16 آذر 90 20:13
سلام عزیز خاله نازشو برم که اینقدر ملوسه مامانی عکس جدید از نانازمون بزار دلمون آب شده ها
عمه هاجر
17 آذر 90 1:05
سلاااام...الهی عمه فداش بشه...هیچوقت فکر نمیکردم چه حسی داره عمه شدن...الان دیدم و لمس کردم ی که چقدر قشنگه...خییییلییییییییی دلم براش تنگ شده...وقتی ازش جدا شدم...یواشکی توی قطار کلی ....خیلی دلم تنگ شده


آخی عزییییزم.عمه ی مهربون انشاالله به زودی همدیگرو میبینیم.
مامان آریا
19 آذر 90 5:52
اییییی جونم چه پسر ناز نازی هستی تو
محمد طاها
23 آذر 90 8:42
سلام قدم نو رسیده مبــــــــــــــــــارک
خاله نغمه
24 آذر 90 13:08
سلام خاله جونم قربونت برم عزيز دلم دوستت برديا سلام ميرسونه
مامان محمد پارسا
25 آذر 90 8:22
سلام ناناز خاله
سلام مامانی
امیدوارم سلامت باشید منتظر خبر های جدید از ناناز هستیم


ممنونم عزیزم.ما خوبیم فقط فرصت نمیکنم بیام بنویسم!!!
سهیلا
28 دی 90 0:19
سلام عزیرم.ایشالله زیر سایه مامانی و بابایی بزرگ بشه.مبارکت باشه عزیز دلم خیلی با نمکه