کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

ماه رمضان و کیان

1391/4/31 21:47
نویسنده : مینا
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااملبخند

قبل از هر چیزی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به همگی تبریک میگم و از همه ی دوستان میخوام تو این ماه عزیز ما رو از دعای خیرشون بی نصیب نکنن.

یادش به خیر ماه رمضان پارسال آقای پسری تو دل من تشریف داشتن و ظهر ها با تی وی قرآن میخوندیم.حالا امسال کیان خان اجازه نمیده که مامانش قرآن بخونه و میگه فقط با من بازی کنین و حرف بزنین ما هم میگیم چششششم همه چی تعطیل جز نینی داری!سبز

یادش به خیر اون موقع ها که مجرد بودم ماه رمضان کل روز رو  میخوابیدم و یه دو سه ساعتی بیدار بودم اونم جهت عرض اندام پیش مامانم و غرغر کردن که وای کی اذان رو میگن؟ مردم از گشنگی و ...

ولی امسال دیگه از این خبرها نیست باید با آقا پسری کل کل کنیم و چشم به چشماش بدوزم که کی میخوابه تا برم افطاری درست کنم و به کارام برسم!تازه موقع افطار حالا یه جوانمرد باید پیدا بشه تا کیان رو بگیره!!!آخولی با همه ی این حرف ها ماه رمضان امسال ما یه بوی دیگه داره چوووووون یه جیگر طلا کنار ما سر سفره میشینهقلب

از صبح که بیدار شدم چون خودم همش تشنه بودم هی میرفتم به کیان آب میدادمنیشخندکیانم که خدا رو شکر هیچ وقت دست آدم رو پس نمیزنهعینک

حالا یه کم از کارای کیان جونم بگم:آقای پسری یه دوهفته ای میشه که چهار دست و پا میره.یعنی دقیقا کیان توی هفت ماه و 12 روزگی چهار دست وپا رفت!اصلا فکرشو نمیکردم به این زودی بره ولی پسر من خیلی زبله دیگهمژهخیلی بامزه و خوردنی میشه تو این حالت.قبل از اینکه چهار دست و چا بره عقب عقب میرفت و گاهی هم زیر مبل یا میز گیر میکردخنده که چندتا عکس ازش گرفتم که میذارم.هر وقت هم از خواب بیدار میشه سریع با چشم بسته حالت چهار دست و پا میگیره به خودشقهقهه

کیان جونم خدارو شکر خیلی میل به غذا داره و علاوه بر سوپ و کته ی خودش به غذاهایی که ما میخوریم هم یه حالی میده.امیدوارم همینجوری بمونه تا حسااااابی قوی بشهماچ کلا همه چیزهایی رو که باید بخوره میخوره جزززز زرده ی تخم مرغ!اصلا دوست نداره و وقتی بهش زرده ی تخم مرغ میدم تف میکنهزبان

 آقا کیان تازه جا کفشی رو کشف کرده و میره کشو هاشو باز میکنه و حسابی کفش هارو گردگیری میکنهمتفکرمن هی باید دستاشو بشورم و دوباره ...

کیان عاااااشق کارتون باب اسفنجیه و در هر حالتی که باشه وقتی آهنگ باب اسفنجی رو میشنوه ساکت میشنه و یه لبخند رو لباش میشینه و با دقت گوش میکنه.تازگی ها هم به لاک پشت های نینجا علاقه مند شده.قرررررررربون اون علایقت برم من نفسسسمماچ

 

 

اولین افطاری در کنار کیانم

 

پسرم روزه اش رو با خرما باز کردنیشخند

 

 

 

ادامه ی عکس ها در ادامه ی مطلب

بعد از یه حمام توپ شصت پا میچسبهچشمک

کیان عضو کتابخانه مامان جون میشودنیشخند

کیان در حال پارک کردن بین دو مبلخنده

آقا کیان این مدلی کارتون میبینهمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

عمه کیان
31 تیر 91 22:07
ببینم منظورتون از شکلک بعداز نی نی داری چی بود..هااااااااااااااااااان؟
الهی قربون اون چشمات.قربون اون آب دهنت.قربون اون چهره ی خوکشلت برم مننننننننننننننننننن.
خدااااااااااااااااا جوجه ی زیبای شیطون


خدا نکنهههه عمهههه
عمه کیان
31 تیر 91 22:09
کیان اگه اصفهان بودی خودم نگهت میداشتم زمان خوردن افطاری قربونت برممممممممممم
مامان رادین
31 تیر 91 22:34
قربونت بشم حسابی شیطون شدی گلمخداروشکرکه خوب غذا میخوره ایشالا حسابی قوی میشه


مرسی خاله ی مهربون
مامان رادین
31 تیر 91 22:34
در ضمن آقا کیان روزه تو افطار میکنی اونم با خرما التماس دعاااااااا
مامان آریا
31 تیر 91 23:42
اخییییییییییی الهی قربون پارک کردنت خاله جون میبینم که تو رو هم روزه برده مثل آریا
عمه هاجر
1 مرداد 91 0:13
ای خداااااااااااااااااااااااااااا ....ماهی به خدا قبول باشه روزه ات کیان کوچولوی من
نایسل خانم
1 مرداد 91 0:40
اخی چی پسر نازی
نایسل خانم
1 مرداد 91 0:42
خدا برات نگهش داره خیلی جیگرههههه وای شر شوری از چهرش میباره هزار ماشالا
مامان آرتین
1 مرداد 91 1:41
آفرین کیان جون خیلی زود به شیطنت افتادی اون عکست که پارک کردی بین دوتا مبل فوق العاده هست راستی قبول باشه روزتون اقا
سهیلا
1 مرداد 91 10:39
وای عزیزم تو چقدر جیگر شدی (البته جیگر بودر جیگرتر شدی)
khale mitra
1 مرداد 91 13:36
vay khoda khormashOooOoO

eshghe khale fadaye un khandidanet besham man!


خدا نکنه خاله ریزه


مامان امیرناز
1 مرداد 91 16:01
سلام عزیزم عبادتت قبول شما مگه بچه شیر نمی دی روزه می گیری؟ چه عکسای قشنگی باز خوبه شما هستین بابایی که کلا دیگه اپ نمی کنه دلمون واسه کیان تنگ می شد صورت ماهشو ببوسین


ممنون عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:39
الهی فداش بشم من ...
وقتی خوابه قران بخونن


خواب؟؟؟کدوم خواب؟!!!
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:40
اگه موافقی همو لینک کنیم
الهی دوستای خوبی بشیم


آره عزیزم خوشحال میشم
الهه مامان روشا جون
1 مرداد 91 22:28
سلام مینا جون.مرسی که اومدی پیشمون و تولد روشا گلی رو تبریک گفتی.
چها دست و پا رفتن گل پسری مبارک.نماز و روزه هاتونم قبول


مرسی مامانیییییییی
زهرا _ مامان مریم گلی
2 مرداد 91 15:31
ای جووووون دلمممممممممممی خاله.....قربون خوشگلیات بشم من...

وای مینا خیلی نازه خیلییییییییی.....ماشاا...

از طرف من ببوسش....


فدات شم لطف داری عزیزم
سمیرا
6 مرداد 91 17:08
جیگرت بشم من که مامانت با این مرغی که سر سفره گذاشه بود جیگر مارو سوزوند
پارسا
6 مرداد 91 17:12
دمت گرم منم عاشق لاکپشتای نینجا و باب اسفنجی ام


فدای تو بشم جیگر خاله
الهه
7 مرداد 91 12:01
سلام عزیزم...مینا جون امروز فردا بگو چه ساعتایی آقا کیان اجازه میدنبیایم با هم بحرفیم تا منم از رادین اجازه بگیرم بیام
الهه
7 مرداد 91 16:33
باشه تمام سعیمو میکنم اگرم نشد ایشالا باز یه وقت دیگه....چون رادین معمولا تا11 زودتر نمیخوابه


ای ول رااااادین
الهه
8 مرداد 91 0:22
مینا جون ببخشید رادین تازه الان خوابید شرمنده عزیزم


آخی عزیزم اشکال نداره
مامان آریا
9 مرداد 91 10:56
تفلد 8 ماهگیت مبارک مهربون خوش خنده من


مرسی عزییییزم رفتی پیشواز؟
دایی محمد
9 مرداد 91 17:48
آخـــــــی چقدر نازه


ممنووون
سعید
13 مرداد 91 16:15
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
مامان رامیلا
17 مرداد 91 16:15
سلام آی جانم خیلی پسر نازی داری خدا حفظش کنه وبلاگتون قشنگه .
مامان محمد صادق(زهرا)
17 مرداد 91 16:46
ببین این ورووجک چه خوشمزه خرما می خوره! هوسیدیم!!!

***شبای قدر فراموشم نکن... به یادتم!***


حمتاااا
مامان آریا
19 مرداد 91 20:50
سلام
الان یه جا خوندم بندر عباس دیروز زلزله اومده .
خوبین همتون ؟
خدا رو شکر مثل اینکه خیلی ضعیف بوده .
رمزو گرفتی ؟



بلهههههههه ما خوفیم رمزم گرفتم