کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

8ماهگیت مباااااارک

1391/5/9 17:07
نویسنده : مینا
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلامقلب

ضمن عرض تبریک به آقا کیان گل به مناسبت 8 ماهگی و ورودش به 9 ماهگی و کارهای جدیدش به پاره ای از شیطنت های این شازده پسر می پردازیم

البته در ادامه ی مطلب...

این روزها فقط باید چشم بدوزم به این نینی گولو که کاری دست خودش ندهدیگه نمیتونم به کارام برسم. اگه یه لحظه ازش غافل بشم یا سیم تلویزیون رو از برق در میاره یا باید از تو دهنش دستمال کاغذی بیارم بیرون یا میره سراغ لاک های من و محکم میکوبتشون به میز!

گفتم بذارمش تو تختش و عروسک های موزیکال بالای تختشو براش روشن کنم شاید یه 5 دقیقه سرش گرم بشه،البته شدااا ولی چه جوریش مهمه!

خب این از این!گفتم یه کم تلویزیون روشن کنیم که خدا رو شکر بالاخره این خاله شادونه به یه دردی خورد و کیان یه چند دقیقه ای سرش گرم شد

قربون اون پمپرزت برم که بیرونه

بعد از 2 دقیقه حوصله ی کیان جونم سر رفت و واسه خودش یه چیزه دیگه پیدا کرد

بله کیان با شارژر موبایل آقای پدر خودشو شارژ کرد و دوباره ...

اینجا اولین باریه که آقا کیان پله ی ترقی یا همون پله ی آشپزخانه را اینگونه طی کرد! 

در این عکسی که مشاهده میکنید کیان طی یک عملیات شگفت انگیز در سن هفت ماه و بیست و چهار روزگی دستش رو به میز گرفت و ایستاد

به نظرتون چه چیزی کیان رو اینجوری مات و مبهوت کرده؟

عمرا بتونیین حدس بزنین!پس خودم میگم.هیچی اینجا یه آدامس ناقابل تو دهن من بود که کیان متوجه شد و با تعجب به دهن من خیره شد و بعدشم انقدر با ناخن هاش دهن منو چنگ زد که مجبور شدم آدامسمو که هنوز شیرین بود بندازم بیرون 

دیدن این عکس ها هم خالی از لطف نیستلبخند

من به قررررربون اون پاهای کوچولوت برم مامانیییییییماچ

 

niniweblog.com

و این هم عکس 8 ماهگی عشق مامانقلب

 

این عکس بسسسسیار حرفه ای رو هم بابای کیان زحمت کشیدنخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله جون
9 مرداد 91 17:15
سلام
هشت ماهگی کیان جون مبارک
واسه کیان جون
مرسی عزیزم لطف داری
عمه هاجر
9 مرداد 91 17:39
واااااااااااای خدا قربونت برم مننننننننننننننننن...9ماهگیت مبارک جوجه منننننننننن


مرسییی عمهههه ولی 8 ماهگی نه 9 ماهگیییی
عمه هاجر
10 مرداد 91 0:26
خوب وارد 9ماهگی شده پسرمون
اما بازم مباررررک...امروزم که پسرمون تنهایی ایسستادهه


بلهههه تا دو روز دیگه هم پشت ماشین میشینه!!!هییییی
عمه کیان
10 مرداد 91 0:48
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ننمممممممممممممم جوجه رو ببین قربونت برم عسسسسسسسسسسسسسل 10000000000 تا بوووووووس 8ماهگیت و ورود به 9ماهگیت مبارک جیگر خوردنیه منننن
مامان سارا
10 مرداد 91 1:35
وای من عاشقت شدم کیان عزیز . از اینکه یه نی نی هم اسم نی نی من داره بزرگ می شه و من می تونم کیانم تو ماه های هشت ، نه ماهگی تصور کنم خوشحالم . چه شیطون شدی عسلم ، عاشق ژست تلویزیون نگاه کردنتم . می بوسمت عشقم


مرسی عزیزم.منم همینجوری بودم.وقتی کیان 2ماهه بود میرفتم تو وب های بچه های 7،8 ماهه و کیان رو تصور میکردم.چقدر ما مامان ها شبیه هم هستیم
خاله نغمه
10 مرداد 91 3:16
سلام عزیزم اون عکس متعجب برا آدامسو مرگ من چه جوری گرفتی؟


هیییییی دوربین تو کیفم بود داشتیم میرفتیم بیرون.
خاله منا
10 مرداد 91 10:57
وای خداااااااااا من قربونه پاهای کوچولوش بشممممخصوصا تو این عکسه که شلوار مشکی و آبی پاشه ووووووووویییییی
مامان آرتین
10 مرداد 91 13:52
مبارک باشه خاله جون هزار ماشالا خاله جون به این همه فعالیت و شیطنت ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی
الهه رادین
10 مرداد 91 16:29
8 ماهگیت مبارک کیان جونم خداییش شیطنت از سر و روش میبارهههههههههه شیطون باش اذیت بکن ولی همیشه سلامت و سرحاااااااااااال


ممنون دوست خوبم.
الهه مامان روشا جون
11 مرداد 91 0:09
گل پسری هشت ماهگیت مبارک.
مامانی عکسا عالی بود .واقعا از کجا این وروجکا چیزای به این کوچیکی مثل آدامس رو می بینن من موندم.


ممنون گلم.نمیدونم والاااا منم موندم توش!!!
الهه مامان روشا جون
12 مرداد 91 13:46
واسه کیان جونم


میسیییییی
سحر
12 مرداد 91 15:30
سلام چقد نازه نی نی تون!!


کل متولدین اذر همشون ماهنهم ماهی منه!!!


شما اجی میترا مناین نه؟



کلا خانوادگی وب دارین چه خوب با منا و میترا که دوستم با شما هم دوست شم دیگه
خیلی نی نیتون نازه خیلییییی

موفق باشید و موفق و تندرست باشن این نی نی کوچولوی ناز

فعلا


خوشحال شدم که به وب پسر کوجولوی من سر زدید.ممنون
سحر
12 مرداد 91 15:33
وای خدا اون عکسه که از تی وی گرفته شلوار مشکی پوشیده یعنی واقعا خوردن داره ااااااا اون قسمت ادامس الهی بگردم همشون همینطورن نی نی ها نی نی داداش منم با چنگال های تیزش همیشه همین کارو با دهن من هنگام جویدن ادامس و و خوردن غذا میکنه
. . .



خیلی ناز بود عکساااا

فعلا


مرسی گلم چشمات ناز میبینه.
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:36
فداتتت شم مننننن مبارکه عزیز دلمممممم
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:37
الهی فداش بشم من لپش چرا قرمزه وای اب دهنشووووو عزیزززممم میله تخت خرودن نداره که وای قضیه ادامس خیلی باحاله
نایسل جون
17 مرداد 91 13:37
آخه بچه ها میگن اینار و از پرورگشاه میارن ا لهی بمیرمممم مامان بابا ندارن که


واقعااااا؟؟؟
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 14:53
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان سامیار
17 مرداد 91 16:37
سلام 8 ماهگی مبارک کیان جون وای که شیطونی هاشون هم شیرینه زنده باشه