کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

چند کلمه حرف مردونه...

1390/6/9 21:41
نویسنده : مینا
2,019 بازدید
اشتراک گذاری

من بابای این آقا خوش تیپه هستم که تا چند وقت دیگه ان شاءالله به دنیا میادniniweblog.com و  همه را انگشت به دهن می کنه!  انگشت به دهن می کنه چون اولین نوه پسری مامان و بابای باباشه و توی پسرخاله هاشم تَکه. چون هم از همشون کوچیکتره هم اینکه می خوام بهش یاد بدم با لهجه اصفهانی حرف بزنه، یه جوری که ارحام صدر خدا بیامرز هم نزده نیشخند 

حالا غرض من از نوشتن این پست توی وبلاگ مامانش اینه که در مورد اسم پسرمون می خوام صحبت کنم. البته ببخشید اینقدر خشک و رسمی می نویسم.اتفاقا مامان مینا هم کنارم نشسته و برای این رسمی نوشتن داره مدام غر می زنه کلافه ولی خب چه کار میشه کرد؟ من دیگه به رسمی نوشتن عادت کردم و جور دیگه ای بلد نیستم بنویسم. راستی یادتون نره یه بابای کامل بابایی که هم مهربون و خوب باشه و هم جذبه داشته باشهniniweblog.com

خب آقا پسر من؛ بیام سروقت اسم شما و اینکه نظر من اینه که برات کیان را انتخاب کنیم. اما مامانت دوست نداره. البته یکی به نعل میزنه و یکی به میخ. از طرفی میگه خوبه و از طرفی هم دنبال اسم میگرده.

واقعیتش اینه که من خیلی امام حسین را دوست دارم و دلم می خواد تو هم ان شاءالله وقتی بزرگ بشی یکی از مریدای امام حسین بشی و کلا یک مسلمون واقعی. البته نه از این پامنبری هاniniweblog.comو از اینایی که هرکی هرچی گفت بگه درسته؛ یه مسلمون و یک مرید واقعی امام حسین و 14معصوم که با مطالعه و تحقیق عاشقشون بشی.

بازم از اصل مطلب دور شدم. آره باباجون! خلاصه من می خواستم اسم حسین را برات انتخاب کنم و به خاطر اینکه اسم داییت هم حسینه (البته محمد حسین) و قاطی نشه ایلیا صدات کنیم.خب مامانت گفت نه و اصرار هم داشت روی این موضوع. منم دنبال یک اسم اصیل ایرانی می گشتم که با اسلام هم رابطه پیدا کنه؛ ولی کم بودند از این اسامی؛ تا فیلم مختارنامه پخش شد و دیدم قاتل شمر شخصیه به اسم کیان که ایرانی هم هست؛ البته من هرچه قدر گشتم فقط به اسم کیسان برخورد کردم نه کیان. اما با این حال یک کلاه شرعی سر خودم گذاشتم و گفتم کیان میذارم که هم ایرانیه و هم قاتل شمر!

البته مامانت خیلی راغب نیست. منم از طرفی دلم نمیاد رو حرف مامانت حرفی بزنم و از طرفی هم به شدت دوست دارم اسمت با اهل بیت و به خصوص امام حسین یه جورایی ربط پیدا کنه و در حال حاضر هم کیان بهترین گزینه هست برای اسم تو.

تا ببینیم خدا چی می خواد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نی نی طلا
2 شهریور 90 21:10
وااای بابای نی نی طلا افتخار دادن مطلب نوشتن آفریییین بابایی
مامانی سید پارسا
5 شهریور 90 2:11
نگران نباشین...چند ماه دنبال اسم میگردین بعد یهو یه اسم دیگه میذارینالبته شاید ولی کیان هم قشنگه.... فامیلیش چیه؟ باید به اونم بیاد.... بعدشم اسم ربطی به مسلمونی و غیر اون نداره بابایی
عمه ی نی نی کیان
8 شهریور 90 1:04
کیان عمه رو نگین چون قاتل شمر اسمش کیان بوده گذاشتین. ببین عمه جون کیان یه آدم مهربونی بوده که نینی هارو هم دوست داشته همشم بوسشون میکرده.بعدش با آدم بدا هم قهر بوده.با آدم خوبا هم دوست بوده.تازههههههههه ایرانی هم بوده.جون شما هم نی نی ایرانی هستی مهربونم هستی با آدم خوبا هم دوستی.اسمت رو میذارن کیان عمه
عمه ی نی نی کیان
8 شهریور 90 1:16
نی نی عمه سه تیغ میکنه.مرتب و منظم.
یک دوست
14 اردیبهشت 91 17:52
دوست عزیز ! ضمن ارزوهای خوب برای فرزند دلبند شما خواستم یک نکته رو عرض کنم...
اگر میخوای شما خودش بره تحقیق کنه و راه فکریشو انتخاب کنه از بچگی تو گوشش نخون که تو مسلمونی و دینت فلان و پیامبرت بهمان!!!
چون اونوقت کارش واسه فکر کردن خیلی سخت میشه !
اگه من از شما بپرسم بچه شما به کدوم مسلک سیاسی علاقه منده بهم میخندی لابد و میگی اینا رو خودش بزرگ بشه میره دنبالش !!
پس چطور میخوای برای بنیاد اعتقادیش که تو کل زندگی ایندش تاثیر گذاره تصمیم بگیری؟؟؟؟
من اتفاقی تو وبلاگ شما اومدم و چون خودم یه پسر سه ساله دارم دوست داشتم فقط عقایدم رو با شما در میون بذارم... تصمیم البته با خود شماست....
پاینده باشید


از راهنمایی هاتون ممنون دوست عزیز