کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

چند کلمه دیگه از حرفای مردونه...

1390/6/9 21:40
نویسنده : مینا
2,343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم. من بابایی هستم.

بابایی من یه پستی گذاشتم و در مورد اسمت و ارتباط نام گذاری جنابعالی با علاقه من به اهل بیت چیزایی نوشتم.خواستم یک سری توضیحاتی بدم تا اینکه هم شما بدونی و هم اینکه اگه کسی اون مطلبو خونده بود.

بابایی یه وقتی فکر نکنی من از اون خشکه مقدس هایی هستم که از روزی که به یاری خدا به دنیا اومدی دستتو می گیرم و می برمت به نماز جمعه و دعای ندبه و از این جور حرفا. یه مامانی هم یه نظری گذاشته بودند و گفته بودند اسم گذاری به مسلمونی و غیر مسلمونی ربطی نداره. ایشون راست میگن.

منم اصلا هیچ عقیده ای ندارم به این مزخرفاتی که یه سری از آدما به خاطر پر کردن کیسه پولشون به خورد مردم میدن که اگه نام فرزندتون اسلامی نباشه میره جهنم و از این مزخرفات؛ که البته دنیا و آخرت آدم، همش بستگی به کارهای نیک و بد آدم داره نه اسم و فامیل آدم. اگه من هم اصرار به این اسم دارم و کلا اسمی که در ارتباط با ائمه باشه به خاطر ارادتی هستش که من به اونها دارم.

خلاصه اینکه فکر نکنی من یه حزب اللهی خشکه مقدسم و بدون که با افتخار میگم من یک «ایرانی مسلمان» هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شازده کوچولو
7 شهریور 90 0:55
مامان آریا
7 شهریور 90 18:55
عججججججججججججب کیان هم اسم قشنگیه و هم معنی قشنگی داره
عمه هاجر
8 شهریور 90 1:09
سلاااااام کیان و مامان باباش.. .خوبین...خیییییلییییییییی وبلاگ قشنگی درست کردین
خدا لیاقت نی نی دار شدن بهتون داده,پس مواظب خودتون و نی نی باشید...نماز و دعا یادتون نره..که خدا قهر نکنه...خیل دوستون دارییییییییییم


مرسی عمه جون که به وبلاگم سر زدی منم ندیده دوستت دارم...


عمه هاجر
9 شهریور 90 2:28
سلاااااااااااااااااااااااام کیان گوچولوی قد بلند من
امروز مامان جونت خیلی بهم گفت وبلاگ قشنگت را نشونشون بدم ,اما نشد..دلم سوخت..فردا عید فطره ایشالا میرم خونشون و نشونه مامان جون و بابا جون میدمعیدتون مباررررررررک


سلااام عمه جون عید شما هم مباررررک