کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نی نی من و بابایی

دست تو ،قلب من!

1392/9/10 11:24
نویسنده : مینا
647 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر حالم گرفته است که خدا میدونه!!!

نمیدونم والا چه حکمتی تو کار بود که انقدر الکی الکی با یه پرت شدن از رو مبل باید دست کیانم ترک برداره و مجبور بشیم گچ بگیریمش!!!

لحظه ای که دکتر داشت عکس دستشو با دقت نگاه میکرد قلب من تند تند میزد و لحظه ای که گفت دستش مشکوک به شکستنه اشکام ناخوداگاه سرازیر شد.دیگه نمیتونستم حرف بزنم...

خدایا شکرت که به همین جا ختم شد و پسرم حالش خوبه ولی کاش این دو هفته زود بگذره طاقت ندارم دست کیانم رو اینجوری ببینم.

اصلا حوصله ی نوشتن ندارم.حس میکنم باشکستن دست کیان قلب من هم شکسته!

فردا تولد پسریمه عشق من تولدت مبارکماچ

اینم از روزگار ما!

الهی مادرت بمیره.کاش دست من اینجوری  شده بود!ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرتین (الهه)
10 آذر 92 21:59
واااااااااای خدای من کیان عزیزم چند روزه مرتب میام وبتون ونگرانتون شده بودم مینا جون نگرانتم عزیزم ایشالا زود زمان میگذره برات. کیان عزیزم تولدت مبارک مرسی الهه جون ممنون که به یاد ما بودی.لطف کردی
خاله منا
11 آذر 92 18:07
خواهرییییی دو ساعت از رفتنتون بیشتر نگذشته . . . همش صدای کیان تو گوشمه که میگفت خاله منا سیلام خاله فدای دست کوچولوش بشــــــــه خواهری
عمه هاجر
12 آذر 92 10:55
انشاله زودتر خوب میشی کیانننننننننننن
مامان آریا
12 آذر 92 17:14
واااااااااای عزیزم ...چی شد ؟؟؟ الان چند وقته مینا؟؟ خیلی درد کشید بچه؟ الان چیکار میکنه با گچش میتونه بازی کنه؟گیر نمیده بازش کن... یه کم توضیح بده تونستی... خدا کنه زودتر خوب بشه ...دعا میکنم براتون باشه میام
عاطفه مامان ستیا
13 آذر 92 17:58
دلم ریش شد شدیدددددددددددددالهی بگردم خاله جوووووووووون ایشالا زود خوب شی قربون اون لبخند معصومانت عاطی
مامان محمد پارسا
15 آذر 92 10:54
نازی فدات بشم من مامانی مواظب پسلم باش ........................... جمشششششش
خاله میترا
15 آذر 92 15:22
حالا که رفتین همش یاد دست کوچولوش و اون گچش میفتم... ................................................................... میتی
بهار
26 آذر 92 17:59
قالب وبلاگ و تقویم سال 93، کاملا سفارشی برای کوچولوی عزیزتون.
هدی
2 دی 92 19:21
خداروشکر که الآن خوب شده میگم چه قدر خوبه همه مامان دارن! ......................... آخیی آره عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
3 دی 92 3:25
خداروشکر الان که دارم مینویسم دستت خوبه خوب شده ...................... اوهوم
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 23:51
الهی بمبرم دستش چی شد بلا دوره منم بعد از اون یه ماهی که نبودم یه پست گذاشتمو رفت تا یک ماه بعد ماهم نبودیم.تو تاریخ پستهامم معلومه وگرنه زودتر میومدم پیشتون. تولد گل پسری با تاخیر مبارک باشه ایشالا کانون خانواده تون گرم و پر محبت و عشقولانه باشه و کیان جونم 120 ساله بشه ......................... بههههه ببین کی اومده؟الهه خانوم اگه میدونستیم گاوی شتری میکشتیم جلو پاتون