کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نی نی من و بابایی

تولدم مبارک :)

1392/12/24 10:46
نویسنده : مینا
387 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدمه تولدم مباااااااااااااااااااااارکنیشخند

ینی واقعا 29 سالم تموم شد و وارد 30 سالگی شدم؟؟؟؟؟تعجبتعجب

ای خدا دارم پیر میشمممممناراحت

بگذریم روزای آخر سال رو داریم به سرعت برق و باد میگذرونیم و هزار تا کار نکرده دارم!وای باید ساکمون رو امروز در بیاریم و وسایلارو کم کم بچینیم تو ساک.ایشالا تا 5 روز دیگه عازم دزفولیم بعد از 4 سال دارم میرم به شهر مادریم بغلدوم عید عروسیه خواهر جونم مناستقلب وای استرس گرفتم برم به کارام برسماسترس

 

ایشالا یه پست دیگه قبل از رفتن میذارم همراه با عکسلبخند

 

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عاطفه مامان ستیا
24 اسفند 92 19:32
بعداز یک ماه اومدی اونم بی عکسسسسسسسستولدتم مبارک باشه ایضا عروسی منا جونازطرف من بهش تبریک بگو .................................. مرسی عاطفه جونممممم
شادی
25 اسفند 92 0:21
تولدت مبارککککککککککککککککک مینا جون. .......................... ممنون عزیزمممم
مامان سه قلوها
25 اسفند 92 11:54
سلام عزیییییزم ممنون اومدی گلم ، خوشحالم کردی اول بگم که همه ادامه مطلبا رو باز کردم و عکسای کیان کوچولو رو دیدم ، چـــــــــــــــــــــقده شیرین و بامزست ماشالااااااااااااا خدا حفظش کنه ایشالا سفر خوبی داشته باشیـــــــــــد دزفولِ که سرشیر و شیر برنجاش معروفه دیگه ؟ به جا منم بخووووووور ......................... بلههههههه به روی چشممممم
مامان محمد پارسا
28 اسفند 92 18:48
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاالله سالیان سال سلامت و موفق باشی گلم وروجک من چطوره ؟؟؟؟ ببوسش ............................................... ممنون گلمممم
علامه کوچولو
29 اسفند 92 0:13
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان آریا
17 فروردین 93 10:18
عزیزم تولدت مبارکالبته با تاخیر.. ................. مرسیییییییی عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
21 فروردین 93 4:29
با ی ماه تاخیر تولدت مباارک عزیزم درسته اولین نفری نبودم که تبریک گفتم اما مطمئنا اخرین نفرم انشاالله تولد 120 سالگیت عزیزم ............. خخخ کلی خندیدم از دستتمرسی عزیزم لطف کردی
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
8 اردیبهشت 93 4:25
با یه ماه و نیم تاخیر تولدتو تبریک میگم.حالا منا بیاد اینو بخونه کلی کیف م یکنه که نفر آخر نبوده.امیدوارم 120 ساله بشی دوستم.با آرزوی بهترینها برات ................................... هههههه مرسی عزیزممممممم کجا بودی حالا؟