کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی من و بابایی

وعده ما شش ماه دیگه...

1390/6/9 21:44
نویسنده : مینا
644 بازدید
اشتراک گذاری

به نام اونی که تو را به ما هدیه داد...

اول دبستان، یه روز معلممون گفت یه کاردستی درست کنید و بیارید. من هم با یه تیکه پارچه و مقداری پنبه، به خیال خودم یه عروسک درست کردم و اون عروسک شد تمام زندگی روز و شب بچگیم. چون اولین چیزی بود که خودم با دست خودم درست کرده بودم؛ به خودم می بالیدم که بزرگ شدم؛ اما این جریان مال بیست سال پیشه و دقیقا زمانی که هفت سال بیشتر نداشتم؛ اما الان به خودم می بالم که بزرگ شدم و تو را در وجود خودم احساس می کنم.تو اون عروسک دوران کودکی من هستی، با این تفاوت که هیچ چیزی توی این دنیا نیست که بتونه جای تو را بگیره، در صورتی که عروسک های زیادی اومدن جای اون عروسکو گرفتن...

حالا من و باباییت با هم بهت خوش آمد می گیم و اینکه حالا دیگه باورمون شده که بزرگ شدیم.

سرتو درد نیارم.

شش ماه دیگه می بینیمت...

ان شا ء الله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
8 تیر 90 1:20
ان شالله قدمش خیره و مبارکه! به سلامتی به دنیا بیای نی نی کوچولو!
مامان دوقلوها
25 تیر 90 20:39
فكر كنم خودمون هم همسن باشيم مينا خانم ! من هم 27 ساله هستم .