کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی من و بابایی

8ماهگی پسری

1390/7/13 10:45
نویسنده : مینا
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان

خوبی عزیزم؟دماغت چاقه؟انشاالله که خوب خوب هستی.چه خبرا گل پسر؟مامانی این چند وقت  اصلا فرصت نکرده تو وبلاگت بنویسه حتما خودت میدونی چرا!بله چون مامان بابا به همراه جوجه کوچولوشون رفتن اصفهان.تو قطار به پسرم خوش گذشت یا نه؟خدا رو شکر مامانی که اذیت نشد و راحت رفتیم و برگشتیم.پسرمو بردم پیش مامان جون و آقا جون اصفهانیش.حتما صداشونو شنیدی جیگل مامان.اونا هم خیلی خوشحال شدن.انشاالله آذر که شما به دنیا شرف یاب شدین میان پیشمون.

نخودم الان که من دارم برات مینویسم بابایی داره تخت خوشگلت رو وصل میکنه.رفتم به بابایی سر بزنم دیدم کلی عرق کرده و حسابی درگیره آخه 3ساعتی هست که داره باش ور میره تقریبا همه ی وسایلتو خریدیم فقط مونده کمد و وسایل بهداشتی پسرم.خیلی دلم میخواد از وسایلات عکس بگیرم و تو وبلاگت بذارم ولی وقت نمیکنم  شایدم گذاشتم.خونه ی ما خیلی کوچیکه،55متره با هزار بدبختی وسایلتو جا دادیم تو اتاق خودمون و قراره شما مهمون اتاق مامان بابا بشین تا ساله دیگه ببینیم چی میشه اگه بتونیم بریم به یه خونه ی بزرگتر.

راستی قند عسلم یادته 3ماه پیش با هم رفتیم امتحان استخدامی دادیم؟که مامانی خیلی اذیت شدو کمر درد گرفت؟دیروز از استانداری تماس گرفتن.انگار مرحله ی اول روقبول شدم.واسه مامانی دعا کن تا مصاحبه رو هم قبول بشم.هر چند چشمم آب نمیخوره!چون پارسال هم اداره ی ثبت اسناد قبول شدم،مصاحبه رو هم عالی جواب دادم ولی با پارتی بازی کس دیگه ای رو جای من گرفتن!!!اگه بدونی چقدر غصه خوردم و دلم شکست.امیدوارم این بار دیگه نخوان بازیم بدن!توکل به خدا همه چیز دست خداست.

حالا شما واسه مامانی دعا کن تا انشاالله قبول بشم.قربون گل پسرم برم من.

الان پسر گلم دیگه داره 7ماهش تموم میشه و به سلامتی وارد 8 ماه میشه وااااااای دیگه چیزی نمونده هااااااااا تا روی ماهتو ببینم.مامانی دلش خیلی بزرگ نشده چهره ی مامانی هم اصلا تغییر نکرده،به سختی میشه تشخیص داد که مامان نینی داره تو دلش.به هر کی میگم باردارم فکر میکنن شوخی میکنم!Smiley البته از این بابت خوشحالم چون اصلا خوشم نمیاد تابلو بشم آفرین پسرم که با مامانی همکاری میکنی...

این روزا مامانی همش سر درد داره و سنگین شده و نمیتونه به راحتی راه بره.دلم لک زده واسه دویدن و ورجه وورجه کردن کی به دنیا میای تا بغلت کنم و با هم بازی کنیم و بدوییم دنبال بابایییییییییییی.niniweblog.com

خب جیجر مامانی من دیگه باید برم.خیلی مواظب خودت باش عزیزم دوستت دارم میلیون تاااااااااااhttp://s1.picofile.com/file/6439086516/love0001.gifبوووووس خداحافظ گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر مامان آراد
13 مهر 90 23:56
سلام مینا جونم مرسی که به ما سر زدی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم خبر بده ایشالا کیان جون به سلامتی آغوشتو پر کنه
سحر مامان آراد
14 مهر 90 12:52
سلام مینا جونم
مرسی که لینکیدی
منم لینکیدم
اما وب جدیدمو لینک کن مرسی
www.aradjoon.niniweblog.com


چشم عزیزم حتما
مامان آریا
15 مهر 90 9:11
ماهگرد هشت ماهگیت مبارک عزیزمایشالله بسلامتی میاد پیشتون



ممنونم مامان آریا جون
منا
16 مهر 90 8:41
فدای 8 ماهگیش بشه خاله
سحر مامان آراد
17 مهر 90 13:26
ای جونم
کیان جونم ایشالا آذر ماه میبینیمت خاله
آراد جون من هم آذریه

مطمئنا دوستای خوبی واسه هم میشید


آخیییی الاهیییی.انشاالله هر دوشون به سلامتی بیان و ما رو دلشاد کنن
مامان نی نی گولو
17 مهر 90 18:10
سلام عزیزم
مرسی که بهمون سر زدی ناز اون گل پسل رو برم من خاله ای مبارکت باشه همه اون چیزایی که مامانی و بابایی برات خریدن انشاالله قوی و سلامت دنیا بیای و به شادی و سلامتی ازشون استفاده کنی مامانی حتما عکس بزار از اتاقش خیلی دلم می خواد هنر چیدمانتون رو ببینم آخه منم همچین مشکلی دارم و هنوز چیزی برای پسلم نخریدم


ممنوم عزیزم.انشاالله سعی میکنم عکس بذارم.