کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

تولد سه سالگی نفسم

1393/9/30 0:14
نویسنده : مینا
940 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ من سه ساله شدنت با تاخیر مبارکمحبتمحبتمحبت

پسر شیرین زبونم امسال تولدت رو کنار ساحل گرفتیمبوسالبته کلی برنامه داشتم که متاسفانه شانس ما باد خیییلی بدی میومد و نصفه کاره برگشتیم خونه و ادامه اش رو خونه گرفتیمدلخور

خانواده ی بابایی از اصفهان اومده بودن و ما تنها نبودیمزیبا

اون یک هفته ای که بودن خیلی خوش گذشت ولی دوباره رفتن و تنها شدیمغمگین

خیلی دوس دارم بیشتر از حال و هوامون تو این روزا بنویسم ولی هنوز اینترنت نگرفتیم و ی چند وقتی دیر به دیر میام.نشد زیاد ازت عکس بگیرم تو روز تولدت نفسم چون لب ساحل سردت شده بود حالا همین دو تا رو که گرفتم میذارمبوس

 

 

قرررربون اون لبخند مصنوعیت برمبوس

مو هپلی من که هنوز با آرایشگاه مشکل داریبوسشاکی

پسندها (1)

نظرات (5)

عمه کیان
3 دی 93 16:20
سلااااااااام. قربونت برم که 3سالت رد شده.کوچولو جونم. سفر خیلی خوبی بود واسمون مینا جون.انشالا منو عمو امید بریم توی خونمون شما هم بیاین خونمون دلم واستون تنگ شده.انشالا الان هم به شماها خوش بگذره.هم به عشقکم که پیش دوستاشه شاد باشین و سلامت بوس معروفه من به کیان یادت نرههههههههههههههههههه ...................... عزیزمممم ایشالااااا
مامان مطهره
13 دی 93 13:13
سلام.هرچند با تاخیر تبریک میگم..ان شاالله هزار ساله بشه پسریتون با عاقبت بخیری و سلامتی کنار خانواده ی محترم
هدی
13 بهمن 93 19:31
سلام میناجون از طرف من کیان رو محکم ببوسید دلم براش یه ذره شده ایشالا تولد 130 سالگیش منتظر دیدارتون هستیم خیلی...... سلام به روی ماهت عروس خانوم ممنونم
هنرمند
20 بهمن 93 9:18
با سلام بسیار زیباست دست مریزاد
مامان زهره
22 اسفند 93 16:04
تولدت مبارک کیان عزیزم به امید 120 سالگیت زیر سایه پدرومادرت پیشاپیش سال جدید رو به تو وخانواده عزیزت تبربیک میگم بهترین ها رو برات آرزومندم خوشگلم