کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نی نی من و بابایی

نوروز 94

1394/1/3 0:18
نویسنده : مینا
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام نازنینم عیدت مبارک قشنگممحبت

صد سال به این سال های خوب و خوش.انشاالله همیشه لبت خندون باشه و تنت سالم عزیز دلمبوس

امسال اولین سالیه که دور از خانواده هامون سال رو تحویل کردیم.تجربه ی جدیدی بود و البته از این به بعد تجربه های جدید و جدیدتر در انتظارمونهعینک

بعد از تحویل سال چون همسری باید 6 صبح میرفت شیفت باید زود میخوابیدیم و گل پسری گریهههه که بریم عیدی و نمیذاشت لباساش رو عوض کنمغمناک ولی چاره ای جز خوابیدن نبود پسرکم و البته کسی نبود که بخوایم نصف شبی بریم خونشون به قول خودت عیدیخنده

 

 

 

یک ساعت قبل از تحویل سال،کنسرت سیروان خسرویزیبا

سال تحویلآرام

مامان میخوام به ماهی آب بدم،آخه تشنشهخنده

 

دوستت دارم کوچولوی شیرینمبوسمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

عمه کیان
12 فروردین 94 13:38
الهی قربونت برم عمه. دلم برات یه ذره شده.خیلی خوشحالم که پسمل شدیااااا.پسمل پسمل پسمل انشالا سال خییییلیییییی خوبی داشته باشین همتون.120 ساله . سالم باشین.هرسال هم بهتر از سال قبل باشه واستون. دوستتون دارم و البته عاشق کیانم بووووووووووووووس ................................... ممنون حوری جون.انشاالله شما هم سال خوبی داشته باشین
عمه کیان
12 فروردین 94 13:59
بمیرم که جایی نداری بری عید دیدنی قربونت برم که اصفهان نیستی عیدیت رو بدم بهت.عشق خوشتیپم .......................
عمه هاجر
17 فروردین 94 23:39
الهی من قربونت برم منننننننن عششششششششقققققققققمممممممم دلم واست یه ذره شده حیف که این دفعه دیدمت بی حوصله بودم ....................... آره والا این سری نشد که بشه