کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نی نی من و بابایی

دلنوشته برای پسرم

1390/9/30 11:49
نویسنده : مینا
976 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای آخریست که در وجود من نفس میکشی...

 

دلم برای این روزها تنگ میشود ،برای یکی بودنمان

دلم برای روزهای هم نفس بودنمان تنگ میشود ،روزهای با هم اینگونه بودن

دلم برای روزهای سخت و شیرین انتظار تنگ میشود ،روزهای بی قراری برای دیدنت

دلم برای قلب کوچکی که در دلم میتپد تنگ میشود،دلم برای شیطنت های کودک درونم تنگ میشود.

دیگر چیزی نمانده ...دیگر چیزی نمانده تا با آمدنت مرا واژه ی شور انگیز مادر بنامند...

 

نفسم برایت ،زندگیم به پایت ،وجودم فدایت

 

دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه هاجر
29 آبان 90 0:37
سلاااااااااام...ایشالا به سلامتی و با راحتی زایمان کنی عزیزم...ایشالا به زودی زود ببینیمتون...



مرسی عزیزم.انشاالله
منا
29 آبان 90 14:27
می بینمم که داری مامان میشی استعداد های شاعریت هم شکوفا شده
خوش به حال این جوجو چه مامان مهربونی داره


ما اینیم دیگه!!!


عمه ی سامیه
30 آبان 90 23:00
سلام مامانی چطولی خوبین من سامیه کوشولوام 5 روزمه خوشحال میشم به وبم سر یزنید و اینکه تبادل لینک داشته باشیم
mamani helena
1 آذر 90 16:54
salam azizam vaghean adam kheili delesh havaye on lahzeharo mikone azash lezat bebar enshala be salamati zayman mikoni va ma zode zod akse gol pesaremono mibinim


ممنونم عزیزم.انشاالله
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 16:09
سلام عزیزم
اانشاالله به سلامتی تا چند روز دیگه نانازت میاد تو بغلت پیشاپیش بهت تجربه این احساس قشنگ رو تبریک می گم گلم


ممنونم عزیزم خیلی دعام کن.
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 16:12
یه سوال از روی کنجکاوی ؟؟؟؟
چرا نطرات همه ثبت می شه مال ما ثبت نمیشه


نمیدونم والااااااااا
الهه
3 آذر 90 11:05
عزیزم ایشالا سید محمد طه مثل یه فرشته کوچولو به سلامتی بیاد بغلت...
ایشالا زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
التماس دعا


جووووون!!!اونوقت سید محمد طاها از کجا اومد؟؟؟