کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

یک ماهگی کیان جون

1390/10/10 15:42
نویسنده : مینا
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلامقلب

وااااااااااااای که چقدر خستم.از بی خوابی رمق ندارم.این گل پسرمون شب و روز برامون نذاشته.دیشب با هزار بدبختی باباش ساعت ٢ خوابوندش و ٤ صبح هم بیدار شدتعجبکلافهآخه من نمیدونم چرا ،نه واقعا چرا انقدر خواب نینی ها کمه؟؟؟پس ما مامان باباها چی کار کنیم که میخوایم بخوابیم!خمیازه

این یک ماه با همه ی سختی هاش به هر ترتیب گذشت انشاالله پسر گلم روز به روز بهتر بشه و انقدر مامان باباش رو اذیت نکنه لبخند

پسر نازنینم یک ماهگیت مبارکهوراتشویقماچ

به دلیل ضیق وقت باید برم .وااای کیان بیدار شدهیپنوتیزم

 

 

کیان در ٢٥ روزگیماچ

 ملوان زبل در یک ماهگینیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آریا
10 دی 90 15:46
ایییییی جونم کیان جونم بزرگ شدی اقا شدی...خیلی نازی عزیزم...مامان کیان دقیقا بیخوابی و خستگیتونو درک میکنم ولی اریای من دو ماهش که تموم شد خوابش خوب شده شبا 1 و 2 میخوابه تا 11 و 12 روزبعد
منتظر عکسای بیشتر کیان هستم


ایییییییییی خداااااا یعنی میشه کیان منم اینجوری بشه؟؟؟
صوفیا
18 دی 90 1:47
مبارک باشه گلم . سامیار منم حالا که چهارماهه شده هنوز شبا دیر میخوابه مثلا دیروز ساعت 6 صبح خوابید امیدوارم کیان اینجوری نباشه
مینا
21 دی 90 21:19
ای وای چرا کیان داره پستونک میخوره ؟!! تو رو خدا به نی نی ها پستونک ندین ، خیلی آلودگی ها رو منتقل میکنه
ame hajar
23 دی 90 1:03
vaaaaaaaaaaaaaay khodaaaaaaa...kiyan khodesh naz tar az axashe...movazebe khodetoon o kiyan bashid
مامان محمد پارسا
1 بهمن 90 1:09
سلام عزیز خاله با تاخیر 1 ماهگیت مبارک شرمنده دیر سر می زنم . . .