کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

اولین پیک نیک

1390/10/24 21:36
نویسنده : مینا
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام

امروز من و بابا حمید و آقا کیان اولین پیک نیک سه نفره مون رو افتتاح کردیم.دیدیم هوا عالیه ناهار رو برداشتیم و رفتیم بیرون از شهر.جای همگی خالی خیلی خوش گذشت.لبخند

گل پسرمون که همش خواب بود.قربونت برم که میخوابی و تمام انرژیت رو برای شب نگه میداری تا گریه کنی و دل ما رو خون کنی.امیدوارم هر چه زودتر این دل دردهای کذایی پسرم خوب بشه.ناراحت

آقا کیان الان ٤٤ روزشه همه میگفتن ٤٠ روزش که بشه خوب میشه ما که چیزی ندیدیم!!!منتظر

کیان من،٢هفته ی پیش یعنی وقتی شما ١ ماهه شدی اولین مسافرتت رو با هواپیما به مقصد اصفهان تجربه کردی.همه تعجب کرده بودن و باورشون نمیشد به این زودی شما رو به مسافرت ببریم اونم تو این هوای سرد!!!ولی خب دیگه یهو زد به سر آقای پدر و ما هم گفتیم ok

البته خیلی پشیمون شدم چون هوا خیلی سرد بود و من نگران بودم سرما بخوری.آقای پدر که همون شب اول افتادو تا روز آخر از زیر پتو بیرون نیومد تازه از همه بدتر دیگه نمیتونست کیان رو بغل کنه و همش غصه میخورد نگران

خب دیگه باید برم چون کیان بغل باباشه و داره نق نق میکنه.قربون اون نق نق کردنات بره ماماااااااانماچ

 

 

 

آقا کیان در اولین پیک نیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عمه هاجر
25 دی 90 12:35
الهی قربونت برم من با این خنده هات
سهیلا
28 دی 90 0:27
وای مینا عزیزم چقدر کیان بزرگ شده. قربونش بشم چقدر ناز شده
پرنا
29 دی 90 14:57
مرسی مامان کیان.پسر توام قشنگه تازه خیلی بهترم میشه
خاله منا
30 دی 90 18:59
خاله قربون پیک نیکت بره عزیزممممم
مامان محمد پارسا
1 بهمن 90 1:05
سلام ناز این گل پسلو برم من مامانی ممنون که سر می زنی و خدا به همه مامان ها صبر بده انشاالله دل دردهاش زود خوب بشه تا پایان 3 ماهگی معمولا همینطوره . . . وای گل پسل ددر از حالا خوش به حالت
مامان محمد پارسا
1 بهمن 90 1:07
سلام ناناز خاله از حالا ددر می ری خوش به حالت مامانی ممنون که سر می زنی بهمون و تنهامون نمی زاری . . . انشاالله خدا به همه مامان ها صبر بده و دل دردهای این فرشته کوچولوها زودی خوب شه معمولا تا پایان 3 ماهگی طول می کشه . . .
مامان محمد پارسا
1 بهمن 90 17:54
ما نمیایم اگر بیام اینجوریه تو یه روز چند بار میایم
مامان محمد پارسا
6 بهمن 90 12:18
مامانی سلام بازم اومدیم از نانازمون بنویس ما منتظریم
مامان محمد پارسا
6 بهمن 90 14:06
عمه هاجر
7 بهمن 90 0:39
عکس جدید بذاریییییییییییییییییییییید


چششششششششششششم
عمه هاجر
9 بهمن 90 11:28
دستتون درد نکنههههههههههههههههههه
مامان محمد پارسا
10 بهمن 90 18:52