کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نی نی من و بابایی

عکس های کیان جونم

1390/11/29 12:29
نویسنده : مینا
1,596 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااامniniweblog.com

چند تا عکس از آقا کیان رو میذارم واسه عمه هاجر مهربون که همیشه به وب کیان سر میزنهniniweblog.com

  

 دورت بگردم که هنوز ابروهات در نیومده عزیییییزمابرو

کیان جیگر

 

 در ادامه ی مطلب عکس های کیان جون رو ببینیدلبخند

 

نفس مامان

 

کیان کوچولوعمر مامانجیجرمعشق مامان

کیان و مدل های مختلف خوابچشمکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الهه
22 بهمن 90 13:13
ماشالا ماشالا هر روز دوست داشتنی تر میشه این کیان کوچولوی مااااا. خداحفظش کنه و همیشه سلامت باشههه.
ame kian
22 بهمن 90 20:00
elahii ghorbunet beram maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan


خدا نکنهههه! ولی کدوم عمه؟؟؟؟
ame hajar
23 بهمن 90 10:57
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay khodaye mehrabon
مامان محمد پارسا
23 بهمن 90 20:03
سلام مامانی سلام نانازم فدات بشم من تو چقدر بزرگ شدی ماشاالله قربون خنده ها و خوابیدنت بشم من خیلی ناز و ملوس خوابیدی عزیزم
صوفیا
24 بهمن 90 17:36
الههههههههههههههههههههی عزیزم . ماشالله چقدر اقا کیان بزرگ شده روی ماهشو ببوس
عمه هاجر
25 بهمن 90 15:07
ای خداااااااااااا چرا صورتتو زخمی کردی کیااان عید نوروز ایشششششالا میبینیمت
مامان آریا
26 بهمن 90 0:30
سلام...مامانی پسرمون سرما نحوره...من که هنوز نی نی م که بزرگتره رو جرات نکردم ببرم بیرون...مگه اونجا هوا چقدر خوبه؟



سلام.منم همینو میگم ولی بابای نینی ددری تشریف دارن!
مامان آرتین
28 بهمن 90 18:34
سلام خدا کیان رو واستون حفظ کنه.توصیف دو ماه اول بچه داریتون واقعا عالی بود.پسرم چهارماهه شده والان خیلی آرومتر شده خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


ممنونم عزیزم.فکر کنم آدرس وبتون رو اشتباه گذاشتین چون نتونستم وبتون رو باز کنم.اگه میشه دوباره بذارید.


ممنون عزیزم.حتما بهتون سر میزنم
مامان آرتین
28 بهمن 90 19:24
ممنونم که اومدین لینکتون کردم
مامان محمد پارسا
4 اسفند 90 11:34
سحر مامان آراد
6 اسفند 90 10:27
عزیزم مردی شدیا
مینا جون چطوری؟؟؟
بوس واسه کیان گوگولی


ممنون گلم خوبم شوما چه طوری؟
منا مامان الینا
8 اسفند 90 2:30
ماشالا به این پسمله چقدر شبیه الیناست مدلهای خوابیدنش!
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 21:10
عمه هاجر
8 اسفند 90 23:48
سلاااااااااااااااااااااااااااام...کیان ایشالاااااااااااااااااااااا 19 روز دیگه میبینیمت...هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان کارن
9 اسفند 90 0:11
سلام مامان کیان....ماشاالله کیان جون داره هر روز جیگرتر میشه.....آره من همش دوربین دستم که از کارن عکس بندازم