کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

عشق من در حال تکامل

1391/1/23 15:51
نویسنده : مینا
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب

الان کیان من خوابیده و فرصت زیادی ندارم فقط میخوام یه کوچولو از عشق من در حال تکامل یافتن بنویسم.

این روزا بیشتر از هر وقتی با دیدن کیان و بزرگ شدنش خدارو شاکرم.شاکرم به خاطر این هدیه ی نازی که به ما داده،هدیه ای سالم.دیروز کیان من تو چهار ماه و دوازده روزگی اولین غلت خوردن رو تجربه کرد و کلی منو ذوق مرگ کرد که سریع از اون لحظه ی شیرین عکسیدمنیشخند

پسر من دیگه انگشت پاشو میخوره وکلی حال میکنه پسر من سوار روروئک میشه و ما کلی حال میکنیماز خود راضی

خداااااایا شکرتلبخند

عکس در ادامه ی مطلب...

پسرررررررررررررم عاشقتیمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

صوفیا
23 فروردین 91 16:58
samira
23 فروردین 91 23:21
کیان جون تولدت مبارک من خاله سمیراتم ولی نه خاله جونت چون من دوست مامانیتم خیلی شبیه مامانی هستی امیدوارم خوشبخت بشی عزیزم و روزی بتونم تورو از نزدیک ببینم میبوسمت گلم
الهه مامان رادین
24 فروردین 91 13:45
ای جااااااننن چقدر خوشمزه پاشو میخوره وااااییی و چقدرم تلاش کرده رسیده به پاش .....ماشالا به آقا کیان گل
عمه هاجر
25 فروردین 91 0:09
الهی قربونت برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم جیگرررررررررررررررررررررررر
عمه کیان
25 فروردین 91 20:21
قربونت برم که خودتم میدونی دست و پات خوشمزن.بووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله سهیلا
25 فروردین 91 23:30
ای جونم چقدر خوشگل پاهاشو میخوره.خدا حفظش کنه عزیزم
عمه کیان
26 فروردین 91 0:33
in roroak vase alane bache badeeeee.pahash form migirehaaaa.kamar dard migirehaaaa.khalehash biayn komaaaak



حواسممون ههههههههههست داداااااااا
عاطفه
26 فروردین 91 14:41
وای الهی قربونش بشم مممممممممممممن.افرین مامان باسلیقه که همه لحظه هارو واسه کیان جونمون ثبت میکنی


مرسی عزییییییییییییزم
مامان آرتین
27 فروردین 91 14:14
آفرین چه زود غلت زدی پسر من هم هر چی که دستش بهش برسه رو تو دهنش میذاره
مامان کارن
27 فروردین 91 14:51
عزیز دلم روز به روز بزرگ میشن این جیگرا.....کارن تنبل که پاشو نمیتونه بگیره....از کی گذاشتیش تو رورورک؟به طرف جلو هم میره؟


آخی الهیییی.تازه گذاشتمش.از 4 ماه ونیمگی.البته در روز خیلی کم میذارمش
مامان آریا
27 فروردین 91 23:28
سلام مینا جون
اگه میشه عدد رمز و از تو قسمت نظرها بردار
فقط خصوصیا دارن رمزو


ای وااااای...
هدی
1 اردیبهشت 91 12:05
سلااااااام خوب هستید مامان و بابای پرتلاش ومهربون؟
عزیز دلم چقدر بزرگ و جیگر شده. خدا شما رو برای کیان و کیان رو برای شما حفظ کنه.
خیلی کار قشنگی کردید چقدر بعدها برای ذوق بقیه ذوق خواهدکرد!
از طرف من ماچش کنید


ممنون عزیییییزم
صوفیا
3 اردیبهشت 91 1:30
مینا جون کجاییییییییییییییییییییییییییی؟؟ چه خبر از این شازده کوچولوی ناز


همین جاااااام میرسم خدمتتون
سحر مامان آراد
3 اردیبهشت 91 19:49
سلام مینا جون
ماشالا به این جیگگگرررررررر طلا
ببوسش اسپند دود کن
عزیزم من قسمت نظرات رو چک کردم اما نظر خصوصی ثبت نشده بود گلم


باشه دوباره میذارم عزیزم
سحر مامان آراد
4 اردیبهشت 91 11:09
خصوصی داری
الهه مامان رادین
7 اردیبهشت 91 12:52
مامان آریا
8 اردیبهشت 91 21:15
عجب نفسی شده این گل پسر .

عزیزم واسه جیگر خاله اسفند دود کن و هر روز واسش صدقه بده


مرسی گلم.چشششم