کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

روز مادر

1391/2/24 20:46
نویسنده : مینا
1,498 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مادر خوبمقلب

ناجی نجیبم،مادر ...

تو را سپاس به پاس تحمل رنج هایم.مرا ببخش به خاطر تمام غفلت هایم

ببخش مرا که سخت نیازمند بخشش تو هستم

و دعایم کن به پیشگاه آن یگانه ی تنها که فرمود:

تنها دعای مادر مقبول درگاه من است!

روزت مبارکماچ

امسال اولین سالیه که روز مادر، من مادرممژه

 مادر بودن خیلی حس قشنگیه.واقعا قابل توصیف نیست.این که یه موجود کوچولو از خود آدم به وجود میاد و خودت بزرگش میکنی خیلی حس قشنگیه. این که یه نفر انقدر به تو وابسته ست و به تو نیاز داره که نمیشه یه لحظه تنهاش بذاری خیلی حس قشنگیه.این که انقدر به اون موجود کوچولوت  وابسته بشی که نتونی یه لحظه از خودت دورش کنی خیلی حس قشنگیه.این که صبح  که چشماتو باز میکنی یه فرشته ی ناز کنارت خوابیده خیلی حس قشنگیه.این که واسه اون موجود کوچولوت بی خوابی بکشی و به زحمت بیافتی و سختی هاشو بی منت تحمل کنی خیلی حس قشنگیه.این که به خاطر اون موجود کوچولوت از همه چیزت بگذری خیلی حس قشنگیه.این که عاشقانه و خالصانه به اون موجود کوچولوت محبت کنی خیلی حس قشنگیه.خلاصه که مادر بودن خیلی حس قشنگیه ...

خدایا شکرت که منو از این نعمت بزرگ محروم نکردیماچ

شاید هنوز خیلی زود باشه واسه اینکه بگم تازه میفهمم که مامانم چقدر برای من زحمت کشیده!چون تازه اول راهم.ولی با اینکه راه زیادی رو طی نکردم تقریبا میشه گفت تا ته خط رو خوندم.امیدوارم من و حمید بتونیم یه روزی زحمات پدر و مادرامون رو جبران کنیم و از طرفی هم پدر و مادر خوبی باشیم.آمییییین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرتین
23 اردیبهشت 91 21:47
همه چیز در تو خلاصه میشود ای فرشته پاک. روزت مبارک
خاله منا
24 اردیبهشت 91 11:03
خوش به حال کیان که مامان به این خوبی داره


شما لطف دارین خاله منا جون
الهه مامان رادین
24 اردیبهشت 91 11:32
روزت مبارک عزیزم...ایشالا همیشه شاد باشی
البته ببخشید با تاخیر


ممنون عزیزم
مامان کارن
24 اردیبهشت 91 23:35
سلام خانمی روز مادر شماهم مبارک...ببخشید من دیروز نبودم تبریک بگم


ممنوم گلم
سهیلا
25 اردیبهشت 91 18:41
روزت مبارک عزیز دلم


مرسی دوست خوبم
مامان جون
26 اردیبهشت 91 13:23
دختر گلم تو گلی از گلهای بهشت که خدا به من هدیه کرده خیلی دوست دارم


مرسییییییییییی ماااااامان