کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

نیم سالگی

1391/3/11 12:51
نویسنده : مینا
1,206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیniniweblog.com

کیان جونم نیم سالگیت یا همون 6 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارکniniweblog.comniniweblog.com

ماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسر نازم الهی من قربونت برم که انقدر عزییییییییییزی انقدر نفسیییییییی انقدر عشقییییییییییماچمامانی 6 ماه از اومدنت به زندگی ما گذشت. با اینکه خیلی روزای سختی بود ولی زود گذشت.انشاالله همیشه سالم و شاد و خرم باشی پسرم.

زندگی من، ما الان اصفهانیم و خونه ی آقا جون هستیم.به مناسبت نیم سالگی شما گل پسر یه جشن کوچولو ی خودمونی گرفتیم تا این روز قشنگ رو قشنگ تر کنیمقلب

خدایا اگه روزی صد هزار بار تو رو به خاطر این هدیه ی قشنگت شکر کنم بازم کمه.

خدایا مواظب کیانم باش...

 

اینم آقا کیان و کیک تولدشقلب

کیان در آینهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

الهه مامان رادین
9 خرداد 91 11:33
کیان جونم 6 ماهگیت مبارک عسلم...ایشالا همیشه سلامت باشی عزیزم


واااای هنوز کامل نشده بود!!!یادم رفته بود ثبت موقت رو بزنم!!!!!!
الهه مامان رادین
11 خرداد 91 13:13
بازم مبارک کیان جون خوش بگذره اصفهان عزیزم...ایشالا همیشه مثل تو عکسات خنده رو لبات باشه


ممنون عزیزم
خاله میترا
11 خرداد 91 13:25
سلام مامانیتو که خوندیم کلی خندیدیم! چون به همون لحن همیشگی خودت گفتیم! دلم برات تنگ شده کیان! قربون اون شصتت برم که 24 ساعته تو دهنته !
خاله منا
11 خرداد 91 13:29
وااااااااااااااااااااااااااای کیاااااان الان خودمو میکشماااااا کجایییییی نخود من؟؟
مامان آرتین
11 خرداد 91 18:03
عزیز دلم شش ماهگیت مبارک
چه کیک خوشگلی داری منم میخام


مرسی عزیزم.آخی کاش براتون گذاشته بودم!
خاله سمیرا
11 خرداد 91 23:11
زندگی خاله نفسسسسسم دلم وست ی ذره شده زود زود بیا.چقدر اون عکس جلوی آینه اش بامزه شده خودشم از اینکه گریه نمیکنه جا خورده
عاطفه
12 خرداد 91 18:21
واااااای فدای خنده های خوشملت جیگرمن مبارکت باشه عشق من
الهه مامان روشا جون
19 خرداد 91 12:23
کیان خاله شش ماهگیت مبارک خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.


ممنونم الهه جون.اگه میشه دوباره آدرس وبتون رو بذارید نتونستم بازش کنم
عمه کیان
19 خرداد 91 14:43
کیان جونم خیلی دل ما واست تنگ شده امیدوارم هوای بندر اذیتت نکنه انشالا همیشه خنده رو لبات باشه
الهه مامان رادین
19 خرداد 91 23:33
مسافرت بودید؟ ایشالا که خوش گذشته....مینا جون نگووووو من همش میگم 5 ماهشه خوب میشه ولی انگار حالا حالاها باید قید پارک و بیرون رفتن با دل خوش رو زد کیان هم اذیت میکنه هنوز بیرون میرید؟


بلههههههههههه!!!
سحر مامان آراد
20 خرداد 91 18:10
سلام عزیزم چقدر کم سعادتم که دیدارتون نصیبم نشد کیان جونم 6 ماهگیت مبارککککککک چقدر ماه میخندی
خاله سهیلا
20 خرداد 91 19:44
ای جونم چقدر خوشگل شدی عزیزم.شش ماهگیت مبارک عزیزم.
الهه مامان روشا جون
21 خرداد 91 4:52
مامانی من آپم آدرسمم هست ولی دوباره می نویسم. www.ghandeasal.niniweblog.com
الهه مامان روشا جون
21 خرداد 91 23:22
سلام مینا جون.ممنون که اومدی پیشمون.واسه کیان جونم
الهه مامان روشا جون
21 خرداد 91 23:25
راجع به اتاق روشا هم تشریف بیارید خاله جون در خدمتیم.یه کلبه درویشیه نمیذاریم بهتون بد بگذره.
مامان آریا
23 خرداد 91 10:59
سلاااااااااااام
عزیز خاله چقدر حیف شد که نیم سالگیت و اینقدر دیر تبریک میگم ولی بازم مبارک باشه خوشکل خالههه
خیلی بزرگتر و ناز تر شدی
واقعا چقدر حیف که نتونستی از اون کیک خوشمزه ت بخوری نههههههههههههههههه
یه هاااااااااالمه بووووووووس


ممنون عزییییزم
صوفیا
23 خرداد 91 19:43
کیان جونم 6 ماهگیت مبارک عزیز دلم چقد ناز میخنده این گل خاله
الهه مامان روشا جون
24 خرداد 91 2:48
واسه کیان جونم. راستی من آپم
مامان رایان
24 خرداد 91 9:15
نیم سالگیت مبارک کیان جیگر


ممنونم از لطفتون.اگه میشه آدرس وبتون رو بذارید
الهه مامان رادین
24 خرداد 91 16:11
مامان امیرناز
29 خرداد 91 10:10
سلام عزیزم مرسی که اومدی با افتخار لینک شدین