کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

نی نی من و بابایی

کیان غرغرو میشود!!!

1391/6/27 19:41
نویسنده : مینا
868 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااملبخند

خیلی خوشحال و هیجان زده ام.چون خواهرزاده ی کوچولوی من امروز به سلامتی به دنیا اومدniniweblog.comپرهام نازنینم به دنیای ما خوش اومدی.خیلی عزیز و دوست داشتنی هستی.انشاالله همیشه لبت خندون و دل پاکت شاد باشه جیگرم.niniweblog.com

 

پارسال خاله سمیرای مهربون تو بیمارستان شب تا صبح پلک نزد و مواظب کیان من بود حالا امسال که خودش میخواست نینی بیاره من گرفتار شازده کوچولوم بودم و کاری از دستم بر نیومد.وااااای امروز  که رفتم بیمارستان یادم افتاد به زایمان خودمو یه جوری شدم.خداروشکر که اون روزا توم شد و انشاالله خدا کیانم رو حفظ کنه و منم دیگه هرگز پام رو نذارم بیمارستان!شاعر میگه بچه که عمر و نفسه همین یه دونه اش بسه.البته این شعر رو از خودم گفتم شاعری در کار نیستنیشخند

از پسر نازم بگم که این روزها خیلی خیلی اذیتمون میکنه و به خاطر دندوناش که دارن در میان، روزی صد بار جد بزرگوارمون رو میاره جلوی چشمونهیپنوتیزم تازه درد دندوناش کم بود تب سنجاقک کوفتی هم بهش اضافه شد و سه روز تب کرد و بعد هم بدنش دونه زد.حالش اصلا خوب نبود همش گریه میکرد و نق میزد.لب به غذا هم که نمیزد.پسر کوچولوی من انقدر بی حال بود که دیگه نمیتونست راه بره و ضعیف شده بودناراحتمنم همش غصه میخوردم و قلبم درد میگرفت وقتی کیانم رو اینجوری میدیدمنگران

خداروشکر حالا بهتر شده و فقط یه کم غرغر میکنه واسه دندوناش.این چند روز اصلا نخندیده بود و من دیگه دلم می پوسید.الهی قربون اون خنده هات بره مامان که کلی نیرو میگیرم وقتی میخندی و وقتی شادی انگار دنیا مال منه. زندگیم فدای خنده هاااااااااات عشقمماچ

یه آش دندون هم با کلییییی مصیبت واسه پسر نازم پختم و بردم خونه ی مامانم و همگی با هم خوردیم.با توجه به اینکه اولین باری بود که آش درست میکردم خوب بود.جای خانواده ی آقای پدر خالی بودلبخند

کیانم داری اذیت میکنی و نمیذاری بنویسم پسسسس من برم.خداحافظقلبماچ

 

 

 

اینم از آش دندون پسریمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

طاهره مامان امیرعلی
28 شهریور 91 19:43
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


mamnun hatman
الهه مامان روشا جون
28 شهریور 91 21:21
به به چه آشی کلی هوس کردم.آفرین به این مامان زرنگگگگگگگگگ
می گم مینا جون چه قدر خوب واسه ی راحتی خودت شاعرم میش.ولی به خدا یه دونه کمه خود بچه تنها میمونه یکی دیگه بیار مجازا کمک می کنم.


hargeeeeeezzzz!!!
مامان محمد صادق(زهرا)
29 شهریور 91 0:21
آخیییییییییییییییییی! نااااااااز! به به! آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآش! مبارکه دندونات کیان کوچولو..
بردیا
29 شهریور 91 13:42
پس عکس من کو خاله این همه با ملاغه ژ ست گرفتم


elaaaaahi bemiram bebakhshid omram
الهه مامان رادین
29 شهریور 91 16:34
خداروشکر که حال کیان جونم خوب شده...مریضی کوچولوها سخته و این که نخندند دیگه خیلیییییییییی سخت تر
آش هم نوش جونتون.....


mamnun golam
عمه هاجر
29 شهریور 91 20:17
الهی قربونت برم که اینقدر بزرگ شدییی
کیانم مامان و بابات را اذیت نکن

مامان و بابا شما هم کیان را اذیت نکنیدااااااا


chaaaaashm
عمه کیان
29 شهریور 91 20:37
الهییی قربونت برم.چرا نمیخندی؟؟؟؟؟؟شیطنتات کجاس؟
عمه کیان
29 شهریور 91 20:42
من اول عکسای پسرمونو دیدم بعد مطلب رو خوندم.
مبارکتون باشه نینی کوچولو.انشالا شاد و سلامت باشین همتون
دوستان به جای ما.اینجا هم میپخیم انشالا


fadat sham.hatman
عمه هاجر
30 شهریور 91 1:11
به خدا دلم ریش میشه قیافه پسرمون پیداست مریضه ان شالله همیشه سالم باشی کیان جونم...مامان و بابات هم سالم باشن ان شالله
مامان آریا
30 شهریور 91 15:20
سلاااااااام
عجب اشی شده نوووووش جونتون...
عزیزم مبارک باشه متولد شدن پرهام جون ...چشمت روشن خاله شدی دیگه
ایشالله که کیانم زودی خوب بشه
واااااااااااااقعا اثری از خنده نبود تو صورت ماهش


مرسی دوست جونم
باران قلنبه
31 شهریور 91 17:55
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش مستقیم تو وبم مراجعه کنید.در ضمن اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید منتظرم یادتون نره هاااااااااااااااااا یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه ففط تا امشب مهلت دارید
مامان آرتین
1 مهر 91 0:40
الهییییی چرا تب؟؟؟؟
مامانی از غرغرکردن واسه دندون هیچی نگو که داغوووووووونم
از اردیبهشت ماه درگیرم و ادامه داره
ایشالا زود خوب میشی


مرسی عسییییسم
مامان آیدین
2 مهر 91 0:27
ایشالا دندوناش راحت در بیان و این آقا زاده اذیت نشه ماشاالله خیلی نازه همسن پسر منه اگه موافق باشین تبادل لینک کنیم؟چه جالب راه هم میره بوووووووووس


ممنونم حتما
مامان آیدین
3 مهر 91 0:20
کیان جون من لینکت کردم عزیزم از اینکه دوستی مثل شما رو دارم خیلی خوشحالم بوس
سارینا مامان آرمان
4 مهر 91 0:23
سلام کیان جون تو م مثل آرمان من آذر ماهی هستی ای جونممممم خدا حفت کنه؟ شیطونی یا نه؟ آرمان که پدر منو در اورده من شمارو لینک میکنم
مونا مامان امیرسام
4 مهر 91 2:35
واای چه اشی کلی هوس کردم مامانی.خسته نباشید کلی زحمت کشیدید.کیان گلم رو هم ببوسید
دلارام
28 دی 92 13:41
چقدخوشگل شده آشتون ممنون