کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی من و بابایی

ده ماهگی و رفتن به اصفهان

1391/7/10 18:20
نویسنده : مینا
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عششششقم

واااااااای که چقدر خسته ام  وااااااای که چقدر کار دارم ولی مهمتر از خستگی و کار گذاشتن یه پست به مناسبت 10 ماهگی پسر نازمه.نازنین پسرم 10 ماهگیت مبارک.الهی که 100 ساله بشیماچ

پسرک کوچولوی من دیگه چیز زیادی به تولد یک سالگیت نمونده و من بی قرار اون روز قشنگمخیال باطلهر چند برنامه ی خاصی واسه تولدت ندارم و بر خلاف باباییت که دوست داره واسه تولدت یه مهمونی توی باشگاه بگیره من میخوام فقط خودمون باشیم و از شلوغی بیخودی خوشم نمیاد.آخه پسر نازم تو  که الان از مهمونی و بریز و بپاش چیزی نمیفهمی ، فقط کلافه میشی و به بقیه است که خوش میگذره نه تو! انشاالله بزرگتر که شدی خودت نظر میدی که دوست داری برات چی کار کنیم.فدای اون نظراتت بشم جوجه ی من.

کیان موچولوی من دیگه مدت راه رفتنت توی این ماه بیشتر شده و فوق العاده بامزه راه میری دلم میخواد بخورمت.آخه مثل نخود واسه خودت تو خونه قدم میزنی و فضولی میکنی.روزی چند بارهر چی لباس توی کمدت هست رو یکی یکی با اون دست های کوچولوت در میاری و پرت میکنی بیرون تازگی ها به کمد منم یه حالی میدی.همین طور کشوی میز آرایش ،هر چی لاک و گیر دارم پخش میکنی وسط اتاق.چند روز پیش هم نمیدونم چه جوری تونستی پنکک من رو از روی میز آرایشم برداری و مثل موش دوتا تیکه از ابر پنککم رو با دندونات بکنی!تعجب

آهان گفتم دندون در حال حاضر دوتا دندون داری اونم از بالا که از هم فاصله دارن وقتی میخندی میشی عین خود باب اسفنجیخنده

خب حالا یکم از خودم بگم.ما تصمیم گرفتیم واسه زندگی به اصفهان بریم.هم به خاطر یه موقعیت کاری واسه آقای پدر هم واسه اینکه هر چی فکر میکنم میبینم واسه آینده ی کیانم اینجوری بهتره.درسته که من اصفهانی نیستم ولی آقای پدر که هست و خب شهر کیانم که هست.دل کندن از خانواده و شهری که توش بزرگ شدم( هر چند زادگاه من نیست و فقط به خاطر شغل پدرم اینجا یعنی بندرعباس موندگار شدیم )خیلی سخته!اصلا دلم نمیخواد در مورد خانوادم و جدایی و دوری و دلتنگی و این حرفها چیزی بنویسم چون اعصابم خورد میشه فقط از خدا میخوام که خودش کمکم کنه تا این تحول بزرگی رو که داره تو زندگیم اتفاق میافته به راحتی پشت سر بذارم و بهم آرامش بده چون خیلی استرس دارم واسه اثاث کشی،واسه یه زندگی جدید و خلاصه همه چیز.الانم وسیله هامون تو راهه و منم خونه ی مامانم هستم تا  پس فردا با کیان بریم به اصفهان.خدایا خودت هوای ما رو داشته باشناراحت

راستی دوستای خوبم ببخشید که نمیتونم بهتون سر بزنم فعلا که خیلی گرفتارم .سر فرصت میام به همتون سر میزنم.خیلی التماس دعالبخند

در ضمن به دلیل مشغولیت فکری و کاری فعلا عکس ازآقای کیان خان  موجود نمیباشد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرتین
11 مهر 91 0:21
ایشالا همیشه و همه جا شاد باشین
ما عکس میخایم


ممنونم عزیزم
الهه مامان رادین
11 مهر 91 21:31
ده ماهگیت مبارک کیان جونم ماشالا خیلی زرنگی خاله جون که اینقده زود راه افتادی
الهه مامان رادین
11 مهر 91 21:33
مینا جون مطمئنا تصمیم خوبی گرفتین...امیدوارم هر جا باشی شاد و خوشحال باشی و اصفهان حسابی خوش باشین دوست خوبم


فدات شم عزیزم.ممنونم
مونا مامان امیرسام
12 مهر 91 1:50
ده ماهگیت مبارک عزیزم.انشاالله هر جا هستید شاد وسلامت باشید.@};


مرسی عزیزم.شما هم همین طور
سهیلا
12 مهر 91 17:22
10 ماهگیت مبارک عزیزم.مینا جون انشاالله هر جا هستی شاد باشی.میدونم خیلی سخته.من کاملا درکت میکنم


مرسی سهیلا جون توهم هر جا هستی و باشی خوش باشی


عمه کیان
12 مهر 91 22:51
10ماهگی پسرگلمون مبارک باشه.قربونت برم که داری بزرگ میشی.
منم این چند روز همش غصم میشه یادم میفته از خانوادت جدا میشی.خیلیییی خوشحالم پیش ما میای خیلیییییییییییییییییییییی.
اما واسه خودت ناراحتم.انشالا من و هاجر بتونیم مثل خواهرای خودت واست باشیم.دوست داریم
انشالااااا اینقدر اینجا خوش باشی که کل خانوادتون بیان اصفهان زندگی کنن


فدات شم عزیزم.منم چیزی جز این فکر نمیکنم شماهارو مثل خواهرام دوست دارم

الهه مامان روشا جون
13 مهر 91 13:30
آقا کیان گل 10 ماهگیت مبارککککککککک.
پیشیش تولدتم مبارک باشه عزیزم.ایشالا هر جا هستید خوش باشید و هر تصمیمی میگیرید براتون بهترینها رو رقم بزنه.


ممنوم الهه جون منم برای شما بهترین هارو آرزو دارم
مامان آریا
16 مهر 91 23:57
سلام مینا جون
وااااااای دلم خیلی برای تو و کیانم تنگ شده
امیدوارم که مکان جدید پر از شادی و موفقیت باشه
خب حالا اونجا تنها هم که نیستی خدا رو شکر....
کیان جونم قدمهات استوار خاله جون
بوووووووووووووووووووووس


ممنون دوست خوبمدل منم براتون تنگیده
مونا مامان امیرسام
17 مهر 91 18:50
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~*روز کودک مبارک *•~-.¸,.-~*...........