کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی من و بابایی

برای خاله منا جون

1391/8/20 11:52
نویسنده : مینا
1,916 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااملبخند

وووووی الان ساعت 3 شبه!تاحالا این ساعت پست نذاشته بودم.چه حالی میدهههههههه کیان و باباش خوابن و دیگه راحت میتونم کارمو انجام بدم.

خب خدمتتون عرض کنم که این پست رو به خاطر خاله منای عزیز کیان یعنی آبجیه گلم گذاشتم که هی میگه از کیان عکس بذار تو وبلگش!

منا جون باور کن که کیان دیگه نمیذاره ازش عکس بگیرم و هر وقت دوربینو میبینه دستم اینجوری میکنه قهر

 

 

چشمک

به لطف دندون های ریز (و تیز) آقا کیان تمام کت و کولم کبوده!نمیدونم این چه عادت بدیه که پیدا کرده که هی منو گاز میگیره!اونم فقط منو!

دور دسته های تمام کابینتها رو با کش بستم که نتونه ظرف هامو پخش زمین کنه! دیگه واقعا غیر قابل کنترل شدی پسرم!

گل پسرم هنر کرده تازه یاد گرفته دست بزنه!میذاشتی یه 10 سال دیگه مامان جان!نه که دیر یاد گرفته حالا میخواد جبران کنه تو خنده و گریه دست میزنه.موقع شیر خوردنم دست میزنهخنده

تازگی ها دور خودش میچرخه و بعد سرش گیج میرههیپنوتیزم و بنگگگگگگگگ میخوره زمین بعد هم خودش میخنده.

خلاااااااااااااااصه که خیلی شیرین شده پسر ناااااااااااازم

یه عادت بامزه ی دیگه ای هم که داره اینه که پتوشو براش پهن میکنم زمین یه 10 دقیقه ای روش غلط میزنه و با پتوش بازی میکنه اینم عکساشقلب

 

 

بله نازنین پسرم خیلی کم پیش میاد که سر خودشو اینجوری گرم کنه وتقریبا میشه گفت تمام روز رو از من آویزونه و هی میگه بغلم کن این شکلیآخ

حالا یه عکس بامزه از کیان(سیبش افتاده زیر مبل)بچم چه تلاشی میکنهبغل

این 2تا عکسم تار شد ولی میذارملبخند

 

اینجا نور فلش میخورد تو چشمای کیانو چشماشو میبستماچ

وای پسر تا حالا فقط اینجوری ندیده بودمت که خداروشکر دیدمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آرتین (الهه)
20 آبان 91 13:01
وااااااای عجب پسر بانمکی شده الهی قلبون اون قیافه شیطونت بلم من خاله مونا ممنون که درخواست عکس کردی آخه منم دلم واسش تنگ شده بووووووووود
عمه هاجر
20 آبان 91 15:22
الهي من قربون اين پسر شيطون بلا بشممممممممم
خاله منا
20 آبان 91 17:48
واااااایییییی آجییی تو یه هنرمندییییی به خدااا
در همه شرایطی از کیان عکس میگیریی
الهی قربونش بشممممم من که اینقدد شیطون شدهههههه
اون عکسه که داره تلاش میکنه واسه سیب تو حلقمممممم


مرسیییییییییی منا جووووووووون


خاله میترا
20 آبان 91 17:50
دمتتتت گرم آجی مینااااااا
عکسای این سریشش از همهههه عکساش بهتر بووووووووود
خاله قربونه این باب اسفنجییی


میتی کوچولو دلم واست تنگ شده
زهرا _ مامان مریم گلی
20 آبان 91 19:50


وای خدا مینا از دست تو

چه عکسای با حالی گرفتی از بچه ام....قربونش برم...دومادمو انقد اذیت نکن...جااااااااانم...خو بیا مادرخانومت بغلت کنه کیان نمکدون من...اصلا این مامان و باباتو ولشششششششش بیا خودم بهت سیب میدم خاله


آره زهرا جون بیا ببر این دومادتو هر جوریم که خودت دلت میخواد تربیتش کن
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 3:03
عززززززززیزم ماشاالله یه گوله نمک شدی. مامانی کارهای کیان جون رو مینویسید یاد امیرسام میافتم.مو نمیزنند با هم
♥ الهه مامان روشا جون♥
21 آبان 91 22:45
ای جانم ببین چه تلاشی میکنه واسه براشتن سیبش. ماامنب من اون وقتا همیشه 12 شب به بعد پست میذاشتم انقدر خوب بود کخه.....ولی الان که روشا جون بزرگتر شده همش باید تو طول روز دنبالش باشم و باهاش بازی کنم نمیتونم شبا بیدار باشم من هر روز هر وقتی که پیدا کنم یه ذزه مینویسم و عدم ارسال رو میزنم.
عمه کیان
22 آبان 91 21:02
قربون پسر شیرین جیگررررررررر
مرجان مامان فرشته ها
23 آبان 91 10:30
ماشالا چه گل پسر نازی بیام کمکت خاله با هم سیبتو بیرون بیاریم
الهه مامان رادین
24 آبان 91 22:41
ماشالا به کیان جونم
مامان امیرناز
27 آبان 91 10:45
ای جانم چه عکسای با نمکی بیام بخورمت اینقدر بامزه ای
مامان سارا
8 آذر 91 11:41
واااااااااااای عاشقتم کیان با این کارات
من اونجا بودم گاز گازت می کردم مثل کاری که با مامانت می کنی
براش اسپند دود کن خانومی


مرسی سارا جون.چششششم حمتا
دلارام
28 دی 92 13:48
ای جانم چه پسری خوش خنده ایه اقاکیان پسری مافقط وقتی میخنده که واسش مسخره بازی دراری