کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی من و بابایی

منتظرتونیم:)

1391/10/28 18:37
نویسنده : مینا
607 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالمممممniniweblog.com

چون خانواده ی عزیزم رو تا چند وقت دیگه میبینم هوراااااااااااااا البته همگی رو که نه، نصفه میان!خاله سمیرا و نغمه نمیتونن بیانناراحتانشاالله عید میبینمشون دلم واسه جوجه هاشون یه ریزه شدههههه

پدر و مادر عزیزم

 ما بی صبرانه منتظر قدوم مبارکتان هستیم.میتی و داداش گلم شما هم همین طورقلبعروس خانوم امیدوارم شما هم بتونین بیاین که کلی دلمون واستون تنگسسسزبان

خب بریم یه شرح حال از کیان بدم و برمممملبخند

 

 

خب اول بگم که آقا کیان رو واسه اولین بار بردیم آرایشگاه و گفتیم خیر سرمون خوشگلش کنیم!

آخ که چی کار کرد!!! قبل از اینکه وارد آرایشگاه بشیم از دور صدای گریه ی بچه ها به گوش میرسید.بیشتر شبیه تزریقاتی بود تا آرایشگاه کودک!!!از بس که همه ی بچه ها داشتن گریه میکردن!یاد بچگی های خودم افتادم که وقتی مریض میشدیم میرفتیم بهداری تا آمپول بزنیم و از بیرون بهداری صدای گریه ی بچه ها و جیغشون میومدniniweblog.comوووی چه استرسی بهم دست میداد تا آمپول بزنمناراحت

بلههه خلاصه که کیان انقدر گریه کرد و اشک ریخت تاکار موهاش تموم شد.حالا کاشکی این همه اذیت شدیم یه فایده ای داشت.فقط کیان تبدیل شد به آقای منگوله گوشخندهموی بلند بیشتر بهش میاد ولی خب تجربه شد دیگه.دیگه حالا حالا ها نمیبرمش آرایشگاه تا خودش بیاد بگه منو ببرینخنثی

از کارای جدیدش بگم کهههه:

این روز ها تا من لباس میریزم تو ماشین لباسشویی سریع میره دگمه ی پاور رو میزنه و دوباره روشنش میکنه! روشن خاموش روشن خاموش...

مجبور شدم رو ماشین لباسشویی کاور بکشم.دیگه از دستت در امانهاز خود راضی

بعدش نوبت فندک گازه!انگشتش رو میذاره رو فندک و دیگه بیخیال نمیشه و رو اعصاب من حساااابی پیاده روی میکنهآخ

تازگی ها خیلی با خودش حرف میزنه و آواز میخونه خیلی خوردنی میشه.چند شب پیش ازش فیلم گرفتم نزدیک یک ربع همینجوری واسه خودش تند تند راه میرفت و دستاشو تکون میداد و حرف میزد و هر از گاهی هم وسط حرفاش میخندید دورت بگردممممممبغل

هم چنان عاشق هیجان و بازی های اکشنه.قایم موشک اونم از نوع پر سر و صدا و جیغ و داد.من عاشق اون لحظه هایی هستم که پسری و بابای پسری با هم بازی میکنن و کیان از ته دل میخنده و دور خودش از خوشحالی میچرخهقلبهمه رو از پا میندازه ولی خودش هم چنان پر انرژی مشتاق بازی کردنه.

همیشه پر انرژی باشی زندگیمماچ

 

 

اسباب بازی هایی که هیچ وقت تکرارای نمیشنابرو

 

فندک گاز بیچارهمتفکر 

 کیان قبل از اصلاح

 کیان بعد از اصلاحخنده

 

آخ اون گوشات تو حلقم مامانیییییماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان آریا
28 دی 91 11:05
سلام مینا جون
خیلی خوشحال شدم که این پست پر انرژی رو خوندم...خدا رو شکر که اینقدر خوشحالی ...واقعا حق داری که تا این حد خوشحال بشی به خاطر دیدن خونوادت...عکسای کیان جون هم که مثل همیشه شکار و متفاوت و مثل خودش دوست داشتنیالهی فدای گوشاش ...غصه نخور اریا هم گوشاش افسایده...اصلا الان مد این مدل گوش


ااا پس مد؟؟ناراحت نباشم؟؟؟هههه
مرسی دوست خوبم تو هم مثل همیشه محبت داری
الهه مامان رادین
28 دی 91 12:12
چشمتون روشن....موهاش که خیلی بهش میاد مینا جون...ماشالا بهش باشه ...


ممنون الهه جونم.چون این عکسش از نیمرخ زیاد مشخص نیست وگرنه خنده دار شده ههههه
soheila
29 دی 91 11:31
Salam mina Jon.cheshmet roshan azizam.ishallah hamishe shad bashi.Vay mina cheghad khordani shode koli khandidam az tarafe man bebosesh


مرسییییییی چراغ دلت روشن سهیلا جونممممم
عمه هاجر
29 دی 91 13:53
وااااااااااااي خدااااا...نگو وووووو خيلي ناز شده پسر كوچولومون...


نهههه زشت شده پسرم
خاله منا
29 دی 91 19:13
اجی میناااا دلم واست تنگ شده
خدا کنه بتونیم بیاییم
کیان نخودوو نییگااااا


آبجییییییی بیااااا بغلمممممممم
مامان محمدپارسا
29 دی 91 22:21
سلام عزیزم
فدای این گل پسر بشم من مامانی قدر این لحظات رو بدون نمی دونم شما هم کارمندی یا خونه دار اگر خونه داری که بهت حسودیم میشه آخه اصلا وقت نمی کنم به پسرم برسم از مهد می گیرمش می خوابه گاهی فقط یک ساعت بیدار میشه باز می خوابه مواظب گل پسلی ناز باشید دوستون دارم


وااای میفهمم چی میگی.واقعا سخته!خداروشکر فعلا در منزل به سر میبرم ههه
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
29 دی 91 23:11
وای مینا جون چه عالیکه خونواده ات دارن میان یه دیداری تازه میکنید.
مبارک باشه آقا کیان موهاتو کوتاه کردی.ایشالا آرایشگاه دومادیت خاله جون.:
قبون اون شیطنتات


مرسی عزییییییییزم انشاالله عروسی دخملییی
سمیرا
30 دی 91 8:47
قربون اون شلوار مخملت بشم نفسسس فدای دندونات بشم که بسکویتت اینقدر خوشکل گاز زدی
وای که چقدر عکس پای تلویزیونش خنده دار شده
آبجی کوچولوی من خوشحالم که خوشحالی فقط
روحیه ات رو تا بعداز برگشتن مامان اینا هم حفظ کن


قربونت برم سمیرای گلم.چشششششششم
مامان آرتین (الهه)
30 دی 91 14:27
مینا جون خدارو شکر که از تنهایی در میای آرتین منم موی بلند بیشتر بهش میاد خوب اسباب بازیهاشون هم که مثل همه


آرههههه این بچه ها کاراشون عین همه!!!
سحر مامان محمدطاها
30 دی 91 15:04
وای عزیزم موهاشوکوتاه کردی فداش شم انگاربا موهای بلندنازتره البته خب به قول خودت اینم تجربه ایه دیگه عزیزم چشم ودلت روشن مامان وبابات دارن میان خوش بگذره.


مرسی عزیزم
عاطفه
30 دی 91 15:14
سلام عزیزم من برگشتم وخیلیییی خوشحالم که خوشحالی.....یعنی با عکسای کیان جون کلی حال کردم وخندیدم جیگرمو محکمممممم ببوس


سلام عاطی جونم.رسیدن به خیر.خوش گذشت؟نینی خوبههههه
سمیرا
30 دی 91 16:17
ضمنا دلم خنک شد که موی کوتاه بهش نمیاد حالا
شما هم مثل ما مجبورید فقط سالی 2بار بچتون رو ببرید آرایشگاه و اون وقت نوبت ماست که حالتون رو بگیریم


هههههه راست میگیاااااااا من که میخوام دو سالی یه بار ببرمش آرایشگاه!
عمه کیان
30 دی 91 20:53
آخ آخ.عاشقتمممممم. وای وای این خوراکی خوشمزه من در هر صورت بسی خوشمزس و زیبا. موی بلند مدل دار کوتاه کن.هییییی


حمتااااااااااا
مامان سارا
2 بهمن 91 15:01
کیاااااااااااااااااااااااان من عاشق تلویزیون نگاه کردنتم
عزیزم موی کیان رو کوتاه نکن دیگه بچم با موهای بلند نازتر


باشه
جادوطرح
2 بهمن 91 15:42
بهترین هدیه برای فرزند شما به کودک خود اعتماد به نفس، خلاقیت و ابتکار هدیه کنید یه سر به سایت ما بزنین، ضرر نمیکنین http://jadootarh.blogfa.com
عمه هاجر
3 بهمن 91 1:51
ما هم خيلي خوشحال شديم كه خانوادتون مياااان...
انشالله خوش بگذره بهشون


ممنونم
مامان محمدپارسا
3 بهمن 91 18:20



ندا مامی دوقل نی نی
4 بهمن 91 14:47
مینا جون با دیدن عکس آخر مردم از خنده ، خیییییلی قشنگ نشسته . مبارک موهاشم باشه خیلی عالیه


هههههه آره.مرسی عزیزم سلامت باشین.ممنونم که به وب ما اومدین
صبا مامان نیوشا
6 بهمن 91 13:53
ووووووووووووی ماشالا به این کیان بر انرژی....
مگه گیر دستم نیفتی میخورمت..... بوس بوس بوس


زهرا-مامان مريم گلي
6 بهمن 91 17:38
عزيزمممم
....خيلي هم هنوزم نازه دومادم.راستي مينايي چشمت روشنننننننننن


مرسیییییی زهراااا جون.چراغ دلت روشن
مونا مامان امیرسام
7 بهمن 91 2:03
عززززیزم.مبارکت باشه رفتی ارایشگاه.
وای مامانی ماشاالله خیلی بانمک شده این اقا کیان.
اخه این پسر کوچولو که کار خودش رو میکنه دیگه چرا میز رو گذاشتید جلو تلویزین.تو همه عکسها رو میزه
خدا حفظش کنه کلی خندیدم از دست کاراش


مرسی مونا جونم.سلامت باشی.
همینو بگووووو ههههه
خاله کیانا
8 بهمن 91 1:24
سلام. من همونی هستم که عکس های آرتین رو گذاشتم داخل قاب عکس، چندتا از عکس های کیان جونم گذاشتم تو قاب عکس، یه ایمیل بهم بده تا واست بفرستمشون. اینم ایمیلم : elena201017@yahoo.com


اااااا دست شما درد نکنهههههه خب چه کاریه من ایمیل بدمممممم هههههههه
عاطفه
9 بهمن 91 23:17

چرا نمیای پس؟؟؟؟


میام عزیییییییییییزم
مامان آریا
10 بهمن 91 0:43
سلام مینا جون ...
معلومه با خونواده خیلی خوش میگذره هاااااااااااا
دلمون تنگ شده براتون


واااای آرههههه اصلا وقت ندارم خواهررررررر
خاله کیانا
11 بهمن 91 23:17
سلام. اگر دوست دارید عکس های کیان رو واستون بفرستم بهم ایمیل بدید چندتا از عکس هاشو گذاشتم داخل قاب عکس اگر دوست دارید که بفرستمشون یه ایمیل بهم بدید. ممنون میشم. elena201017@yahoo.com
بهاره مامان ونداد
12 بهمن 91 1:20
ای جان تربچه مامانی پیش ما بیا ونداد من رو هم ببین اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
زهرا (✿◠‿◠)
14 بهمن 91 9:27
آخــــــــــــــــــــــــی!
چرا کوتاش کردیییییی؟
من عاشق موهاش بودم!!
حالا کی زیر پات نشست تا موهاشو کوتاه کنی؟؟؟
اونم ببری آرایشگاه!!!!!که از ته میزنن معمولا!!!
ولی خوشگل من هنوزم با موهای کوتاه ماهه!
ببوسش عوضم


شیطون گولم زد زهرا