کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی من و بابایی

کمبود وقت!!!

1392/2/24 10:15
نویسنده : مینا
589 بازدید
اشتراک گذاری

آخ که چقدر حرف واسه گفتن دارم ولی وقت ندارمآخ

یه وقت فکر نکنین سر کار میرماااا، نه هنوز در منزل به شغل شریف بچه داری مشغول هستم و به قول پسرخاله ام کارخونه دار هستم ولی چند وقتیه که پسری امانم رو بریده!یعنی الان این شکلیمااااسبز

حالشو ندارم از فیلمای جدیدی که سرم در میاره بنویسم خیلی خستم. بعدا میگم چی کارا میکنه تا دل مامانایی که مثل من گرفتار همچین زلزله ی 10 ریشتری هستند خنک بشه و بدونن که تنها نیستن و اون مامانایی هم که بچه های مثبت و پاستوریزه دارن و نمیتونن عمق فاجعه رو درک کنن الهی گرفتارش بشنعینک

هفته ی گذشته عمه حوری کیان خان به سلامتی و میمنت رفتن قاطی مرغا  هورااااااااااااااااهوراحوری عزیزم ایشالا خوشبخت بشی و همیشه لبت خندون باشهقلب

بلههههه و البته که مثثثثثل همیشه کیان جونم انجام وظیفه کردن و امر مهم کوفت کردن در مواقع حساس رو به نحو احسن انجام دادن! لحظه ی جاری شدن خطبه ی عقد کیان افتاده بود رو دور گریه و بیخیال نمیشد حالا همه ساکت،عاقد در حال بله گرفتن از عروس و منم در حال ساییدن قند بالای سر عروس، و صدای جیغ کیان از توی حیاط که توسط یکی از دایی های باباییش به اونجا برده شده بود شنیده میشد ولی من بیخیالش شدم و به کارم ادامه دادمچشم

چیز تازه ای نبود خودم پیش بینیشو میکردم و یک ساعت بعدش هم واسه خودش الکی دست میزد و غش غش میخندیدمنتظر

کیان در حال خوردن گل نقره متفکر

و آخر شب کیان در حال نقاشیلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

عاطفه
24 اردیبهشت 92 11:10
سلام..ای جان به کیان خوشگلم بچه ام به این آرومی نشسته آقا باشخصیت والاااااااااااااااااا
سریع بیا از شیطونیای جدیدش بنویس که در انتظارم


بلهههههه شما درست میفرمایید مشکل از ماست!
مامان آریا
25 اردیبهشت 92 1:44
سلام عزیزم...
اخخخخخخخخی نازی کیانم ...بچه به این اقایی...همیشه میگن باید حرفای اونور قضیه رو هم شنید ...اصلا شاید تو اذیتش میکنی


شاااااید
مامان آرتین (الهه)
25 اردیبهشت 92 11:05
مینا جون خوب شد اومدی امروز دیگه میخاستم عصبانی بیام پیشت ولی خوب چشم که به عکسای کیانم خورد شاد شدم
این گل پسر که خییییییییییلی آقاست
در ضمن ما کیان رو با شیطنتای مختص خودش دوست داریم پس هر چه سریعتر دست بکار شو واسه پست بعدی


شما لطف دارین الهه جون چشم میام به زودییی
عمه کیان
25 اردیبهشت 92 21:14
دقیقا منم اون لحظه داشتم حمیدو نگاه میکردم که کیان بغلش بود.گناه داشت بالا نباشه.ولی بعد دیگه نفهمیدم چی شد کیان رو کی و کجا برد.
اون شب کیان ما کلی خوشتیپ بود.بزنم به تخته واسه کیان قربونش برممم


بلهههه پسر منه دیگههههه
عسل
25 اردیبهشت 92 21:45
سلام مینا جون . خدا قوت. خدا رو شکر کن سر سفره عقد کیان خوشگله تو بغلت نبود و قند می ساویدی.فکرشو بکن!!!!!!!!


واقعا همینو بگووووو!!!
عمه هاجر
26 اردیبهشت 92 22:59
قربون پسسسسسسسسسسرررررررر با این تیپپپپپپپپپپ
شادی
29 اردیبهشت 92 0:59
سلام، ماشالله چقدر نازه قربونش برم ، شما منو میشناسید؟؟؟؟؟ منم خاله کیانا. تصمیم گرفتم از این به بعد با اسم واقعیم بیام به وبلاگ ها سر بزنم. راستی منم جز وبلاگ دارا شدم. یه سر بهم بزنید خوشحال میشم
بابای آریا
29 اردیبهشت 92 1:10
سلام
رد میشدم گفتم یه سری هم به این جغله بزنم
منو آرزو و شما و حمید خان همدردیم
همیشه به آرزو گفتم من که به شخصه خیلی شر بودم
احتمالا آقای پدر هم خیلی شر بودن که کیان جان مثل آریا شده
ولی دردش اینجاست که ما اذیت کردیم ولی تلافیش سر شما هاست دیروز جاتون خالی رفتیم بیرون شهر در یک آن آنچنان آریا با سیخ کباب زد بر فرق سرم که نزدیک بود فزت و رب الکعبه بخونم
همینه دیگه امشبم یه دونه تو گوشی قشنگ خوابوند تو صورت مامان طفلکی بخدا نمیدونم کی جلوش اینکارارو کرده که اینجوری میکنه .
. این نیز بگذرد
خدا حفظشون کنه .هردوشونو .
به آقای پدر سلام برسونین
شاد باشید .


سلام آقای پدر.خوب هستید؟خوشحالمون کردین به وب ما سر زدین.آره دیگه شماها شیطونی کردین چوبشو منو آرزو جون میخوریم
ایشالا سالم باشن اشکال نداره شیطونی کنن صبر ما زیاداست... شما هم سلام برسونید
ღ منا مامان امیرسام ღ
29 اردیبهشت 92 2:07
قربوونت برم که مامانی رو عاصی کردی.
مینا جون کاملا درکت میکنم عزیزم.اما من همینج بهتون قول میدم کیان کوچولو تا دوسالگی تمام اذیتهاش خوب میشه.یه کوچولو حرف بزنه و همینطور شیر خوردنش رو کنار بذاره خیلی بهتر میشه.وقتی خاطراتش رو میخونم باد کارهای امیرسام میافتم.
زنده باشه شیطون کوچولو
بوووس برای کیان عزیزم.چه لباس خوجلی هم پوشیده


من رو قولت حساب میکنمااااا
عسل
29 اردیبهشت 92 17:41
خاله سمیرا
30 اردیبهشت 92 15:12
طفلی عمه حوری که اینقدر موقع عقد آرامش داشته خدا به همه از این برادرزاده های خوش تیپ بده که دیگه موقع جاری شدن صیغه یادشون بره به چیزی فکر کنن و استرس نداشته باشن حوری جون خوشبخت بشی


شادی
31 اردیبهشت 92 0:09
مینا جون فرصت نکردی بهم سر بزنی؟ البته درکت میکنم هروقت اومدی خوش اومدی عزیزم. راستی ایمیلتو چک کن


عزیزم وبتون باز نشد.آدرستون رو درست بذارید تا بیام
شادی
1 خرداد 92 0:10
asheghetammmmm.blogfa.com

ایمیلتو چک کردی ؟؟؟؟؟ کارت تبریک ها خوب بودن یا نه؟؟؟؟


چشم جشم الان مسافرتمبرگشتم میرم چک میکنم
ندا مامان پارسا و آریسا
1 خرداد 92 16:20
خسته نباشی عزیزم ، خدا قوت ....این عمق فاجعه را دوبرابرش کنی میشه این روزهای من کیان گلی را ببوس

ممنونم ندا جونم.خدا به تو هم دوبرابر من قوت بده الهی
عمه هاجر
1 خرداد 92 22:40
ممنون سمیرا جون.....البته من هاجرم


خواهش میکنم هاجر جون.البته من مینام
خاله منا
3 خرداد 92 10:02
عزییییزمممممم ایشالا خوشبخت بشن
نیگا چه فیگوری گرفته واسه نقاشیش عزیز خاله


مرسی منا جونم
ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:14

___@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
پسر کوچک امروز ومرد بزرگ فردا روزت مبارک.



واااای مرسی منا جون.روز بزرگ مرد کوچک شما هم مبارک
زهرا _ مامان مریم گلی
3 خرداد 92 22:17
عزیزمه کیان.....اینجوری نمیشه باید گیرش بیارم و یه شکم سیر بخورمشششششش...مینا راستی؟

من تیر دارم میاما یه یه ماهی هستم....تو کجایی اون موقع؟بندر؟یا اصفهان؟


جدااااا؟؟؟من الان بندرم امشب برمیگردم اصفهان ولی شایدم تیر اومدم.کاش بشه ببینیم همدیگروووو
شادی
4 خرداد 92 14:04
سلام آقا کیان گل، روزت مبارک عزیزم


مرسی گلم
sahar
4 خرداد 92 15:02
انشالاخوشبخت بشن عزیزم چه خوش تیپ شده ماشالا.


ممنون عزیزم