کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نی نی من و بابایی

جشنواره ی تابستانه

1392/4/5 17:58
نویسنده : مینا
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبم.

خواننده های روشن و خاموش.عرضی دارم خدمتتون:

اون خواننده خاموشایی که میایین و بدون هیچ اثری از خودتتون مفت و مجانی روحیتون عوض میشه و میخندین حالا یه زحمتی دارم براتونخجالت

آقا پسری ما تو جشنواره ی تابستانی نینی وبلاگ با موضوع نینی شکمو شرکت کرده.لطفا یه مرحمتی بفرمایین عدد 120 رو به شماره ی 20008080200 پیامک کنیدچشمک

اگه میخواین خوندن خاطرات ما حلال باشه پس رای بدیننیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

شادی
5 تیر 92 23:57
سلام مینا جون... حتما به آقا کیان رای میدم با گوشی شوهرمم اس میفرستم تا رای هاش 2 تاش مال من و شوهرم باشن...


ممنونم عزیزم لطف میکنی
مامان آرتین (الهه)
6 تیر 92 0:47
اولین رای رو من بهت دادم


ممنونم دوست خوبم
خاله سمیرا
6 تیر 92 13:24
شوما خونتون سرده؟
زیاد به مغزت فشار نیار میگم شما تا چه حدخونسردین که اینچنین تصاویری رو ضبط میکنیین؟ ما سه تا رای میتونیم بدیم که قطعا میدیم


این عکس مال خیلی وقت پیشه خواهر جوووون.کاری بود که شده بود منم به جای حرص خوردن عکس گرفتم ازش
خاله منا
6 تیر 92 18:20
ئه عزیز شکموی من
منم الان با دو تا سیمکاراتای خودم رای میدم


دستت طلا با مال آقاتون و مادر شوهر پدر شوهر و... هم بده
soheila
7 تیر 92 0:47
سلام مينا جون منم از 2تا خطم اس دادم.اىشالله برنده ميشه


مرسیییییی
sahar
7 تیر 92 14:51
سلام دوست خوبم همین الان به این اقا کیان گل رای میدم واقعا عکسش باحاله عزیزم.


ممنونم سحر جون
الهه مامان رادین
7 تیر 92 17:11
منم رای دادم و با شماره چندیدن نفر دیگه هم


مرسییییییییییی دوستم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:13
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


چشــــــــــــم حتما عزیزم
مامان سهند و سپهر
9 تیر 92 19:33
مرسي عززززيزم. الهي چه ماشالا با نمكه كيان ماستيييي. ما هم حتما بهش راي ميديم . بوس


ممنونم
مهدی کوچولو
10 تیر 92 20:50
سلام از آشناییتون خیلی خوشحال شدم،ماشااله چه گل پسر بانمکی،مثل بقیه پسرها هم که حسابی وروجکه و به همه چی کار داره!!!من دو سالی هست که ساکن بندرم،خوش به حالتون که اصفهانید اینجا از بیکاری تو خونه کپک زدیم


آخی عزیزم تنهایی خیلی بده
سارا مامان آرتین
11 تیر 92 1:10
سلام
حتما عزیزم بهتون رای میدم خوشحال میشم بهمون سر بزنید لینکتون کردم عزیزم


ممنونم
منا مامان الینا
12 تیر 92 9:18
سلام مینا جونم
ای به قربون این پسمل خوشکل خودم برم
من که اینجا رو میخونم و هم نظر میدم و هم رای دادم تازه عکسشم به همکارام نشون دادم که اونا هم رای بدن دیگه حلاله حللللللاله!!!!


مرسی منا جووووووووون
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:24
كلي خندديم با ديدن عكسش عزيـــــزم

خدا حفظش كنه


ممنونم
مامان ندا
22 تیر 92 23:49
نی نی ماهم تومسابقه شرکت کرده اگه موافقیدبه همدیگررای بدیم


بلههههه چرا که نه!
مامان درسان
26 تیر 92 9:55
خیلی جالب بود خدا حفظش کنه
منم بهش رای دادم به وب درسان سر بزنید خوشحال میشیم


ممنونم.لطف کردین.چشم حتما
عاطفه مامان ستیا
29 تیر 92 18:00
اول بگم اسمو حال کردی؟؟؟؟؟
دوم کیان جون من از همه خوشملتره یعنی اگه اول نشه من اعتراااااااااااض میکنم(گفته باشم


واااااای عزیزممم آره کلی خندیدم به اسمت
فریبا
30 تیر 92 12:55
عزیزممم کیان ما اول میشه. هوراااا. بوس بوس


مرسی عزیزم