کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نی نی من و بابایی

پسر با احساس من

1392/4/11 17:59
نویسنده : مینا
448 بازدید
اشتراک گذاری

از اینکه انقدر با احساسی خیلی خوشحالملبخند

چند ساعت پیش منو پسری داشتیم فیلم های کیان رو که تو لپ تاپ بود نگاه میکردیم.بعد رسیدیم به فیلم دو روزگی کیان که همه خونه ی ما جمع بودن و قرار بود آقا جون کیان تو گوشش اذان بگه.تا کیان همه رو با هم دید از خوشحالی هی میخندید و یکی یکی انگشتش رو میذاشت رو مامان جوناشو آقا جوناشو خاله ها و عمه ها و دایی جونش و هی میگفت اااااااا ، اااااااااا ینی اینا هم هستند و وقتی دانیال و پارسا پسر خاله هاشو دید واااای که چه ذوقی کرد و بعد هم اشک تو چشمام جمع شد و یهو زد زیر گریه!!!از گریه ی پسری منم گریم گرفت و بغلش کردم حتما تو هم مثل من دلتنگی پسرم...

قربون اون اشکات برم نفسم که با این وجود که از خانواده ی من دوری ولی خیلی بهشون احساس داریماچ

و اما خبر خوب هم اینکه بالاخره پروانه ی وکالتم صادر شد و شنبه ی هفته ی دیگه ساعت 7 صبح ما باید تهران باشیم برای مراسم تحلیفــــــــــــــــــــــهورا

امیدوارم پسر خوبی باشی و منو همسری رو اذیت نکنی!چند سال بود که منتظر همچین روزی بودم و بالاخره اون روز اومد و اینجا واقعا جاشه که بگم دهـــــــــــــــــــــ سال بعد!!!نیشخند

فکن کن من زمانی که آزمون وکالت شرکت کردم عقد بودم!تیر ماه 88 قبول شدم و بعد از 50 بار مصاحبه و گزینش و هزارتا کوفت و زهر مار دیگه الان با یه پسر گوگولی مگولی یک سال و نیمه در تاریخ 15 تیر 92 دارم میرم که پروانه مو بگیرمniniweblog.com

فک کنـــــــــــــــــــــــــــــــ 4 سال طول کشید!!!البته ناگفته نماند که در این اثنا مادر نیز شدیممژه

تو پست بعدی میام و ماجرای سفر یک روزه به تهران رو به انضمام عکس میذارم.ایشالااااااااااچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آقا سامیار
11 تیر 92 16:14
سلام خاله جون
من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 378 به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون میشم


چشم حتما
خاله منا
11 تیر 92 16:17
راس میگیییی؟؟؟
الهییییی فدای دل تنگ هر دوتون بشم من
تو رو خدا تو جاده مواظب باشینااا


اوهومخدا نکنه خواهری.چشم
منا مامان الینا
12 تیر 92 11:14
به به خانوم وکیل
مبارک باشه عزیزم انشالا که خیرشون ببینی خواهر!!

ای جانم چقدر این پسملی با احساسه البته این از خصوصیت آذری است ها! از من بپرس سه ساله دارم با یه مرد آذری زندگی میکنم آآآآآخر احساسن به قرعان!


خوش به حال خانومش
منا مامان الینا
12 تیر 92 11:14
راستی الی منم تو مسابقه شرکت کرد اگعه هنوز یه نفر جا داری به الینا رای بده لدفاً !!!کد 382


وای ننم چشـــــــــــم
صوفیا مامان سامیار
12 تیر 92 20:18
مینا جون دیدم خیلی بیکاری دعوتت کردم به یه مسابقه وبلاگی


از کجا فهمیدی من بیکارم؟؟؟
مامان آرتین (الهه)
15 تیر 92 9:47
آخی الهی بمیرم واست کیان جون
مینا جون مبارکههههههههه


خدا نکنه مرسی گلمممممممم
الهه مامان رادین
15 تیر 92 17:32
مباررررکه میناااا جون خیلی خوشحال شدم که بعد این همه مدت بالاخره وکیل شدی رسمااااااا واقعا مبارکه

الهیییییییی واقعا بااحساسه این گل پسر معلومه حسابی دلتنگ شده قربونش


مرسی الهههههههههه جونییییی
مهرنوش مامان مهزیار
16 تیر 92 9:39
عزیزم تبریک میگم به سلامتی بعد از 4 سال به یکی ازآرزوهات رسیدی.
خانمی چرا ما رو لینک نمیکنی و بمون سر نمیزنی


ممنونم عزیزم.ببخشید فرصت نکردم الان میااااااااااام
سارا مامان آرتین
16 تیر 92 15:39
مبارکه مینا جون
خوب پس دیگه نگرانی نداریم چون مینا جون وکیلمونه اونم با پروانههههههههه و هوامونو حسابی دارهههههههههه
ایشالا گل پسری هم پسر خوبی باشه و تو مراسم اذیت نکنه
منتظر عکسها هستیم


ممنون عزیزمدر خدمتتون هستم
مامان آریا
17 تیر 92 1:02
سلام.
هوووووووووووورا
مبارک باشه مینا جون...
خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم..
ایشالله همیشه به شادی و موفقیت...
قربون این پسر با احساس
میبوسمتون
بازم تبریک


ممنون آرزو جووووووووون ما هم شما رو میبوسیم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
17 تیر 92 10:00
اخی عزیزم دلش واسه دوستاش تنگ شده حتما.
ینا جون مبارک باشه به سلامتی ایشالا.شیرینی یادت نره.
راستی داری میای تهران اگه وقت کردی و این پیغامو خوندی پیش ما هم بیا.خوشحال میشیم.


مرسی عزیزم.سلامت باشی.دیگه دیر گفتی ما برگشتیم
مهرنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 14:21
سلام مامان های خوب وبلاگی
برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم.
اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/


چه کار جالبی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
18 تیر 92 1:29
به به مباااارکا باشه
خوشحال شدم خانم وکیل
درسته 4 سال طول کشیده اما کارهای مهمتری هم انجام دادی دوستم
قربون دل کوچولوش برم که دلتنگ شده.معلومه خوب همبازیهاشن دیگه
قربونش برم
من یکی از طرفدارای پرو پا قرص شیطنتهاتم کیان خان

ممنون دوست خوبم.شما همیشه لطف داری
مهرنوش مامان مهزیار
19 تیر 92 12:50
عزیزم با اجازه تون عکس کیان عزیز رو پای سفره افطار برای وبلاگ هنرهای مامانا استفاده کردم.

خواهش میکنم
مهرنوش مامان مهزیار
19 تیر 92 12:51
عزیزم هم به این وبلاگ سر بزن
http://ashpazimamana.blogfa.com/
هم به وبلاگ مهزیار ممنون.


چشـــــــــــــم
خاله سمیرا
19 تیر 92 13:36
وای خدا قربون اشکاش و احساساتش بشممممم من.
مبارکه خواهر.


خدا نکنه.ممنونم خواهرییییییی
زهرا(✿◠‿◠)
20 تیر 92 19:16
سلام مینا جون....
مبارکه پروانه وکالتت و گرفتی.....


مرسی زهرا جوووووووونم سلامت باشی
مامان کوثری
22 تیر 92 10:30
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 18:29
سلام به نی نی ما هم رأی بدید لطفا کد 620


حتما
خانوم کوچولو
24 تیر 92 16:23
سلام
وب نازی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
با تبادل لینک موافقید؟



بله چرا که نه؟