کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نی نی من و بابایی

عکسای جامونده!

1392/5/5 18:57
نویسنده : مینا
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری عکس تو گوشیم جا مونده بود و چون رم ریدر خراب شده بود نتونستم تاحالا بذارم.

حالا تو ادامه ی مطلب اون عکسارو میذارم لبخند

 

 

این عکس مال آخرین باریه که داشتیم از بندر برمیگشتیم تو هواپیما.کیان لالا کرده بودخواب

و اما این عکس!اینجا منو حمید نشسته بودیم کنار همو داشتیم حرف میزدیم که کیان هم اومد به ما پیوست و اینجوری لم داد به باباشو با دقت حرفای مارو گوش میدادخنده

یه بار که رفته بودیم هایپر واسه خرید،همسر جانمان در جلوی چشمان مبارک کیان خان دنت برداشت گذاشت تو سبد خرید!وکیان چنان جیغایی میکشید واسه دنت که همه مارو نگاه میکردن.هر کاری کردیم که گول بخوره یا به پاستیل و چیزای دیگه راضی بشه نشد که نشد! و نتیجه اش این شد که در عکس مشاهده مینماییدمنتظر

بماند که بعدشم همه باز نگامون میکردن ولی بهتر از اون جیغای خیش خراش بودخجالت

اینم یکی از هنرنمایی های پسریچشمک

اینجا هم که هی پسری میرفت گز (به قول خودش گس )برمیداشت و میخورد منم دفعه ی اخری داشتم بهش مثلا چش غره میرفتم که دیدم اونم داره ادای منو درمیاره و منو اینجوری نگاه میکنهمتفکر

و در این جا هم که پسرک نازم مشغول خوردن صبحانه هستن مثلا!!! همون طور که میبینین پنیرهارو مالیده به موهاش و یه تیکه هم رو شونشه!!! آخه ینــــــــــــــــــی چی؟؟؟مامان جان به خدا اینا پنیر گردوییه!حیفسسسسسسکلافه

موهاش خشک شده دیگه تکون نمیخوره چندشش شده!قهقهه

 

نور چشم منییییییییییییییییییییییییی کیانمممممماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آرتین (الهه)
6 مرداد 92 9:57
تو رو خدا نگاه کن چشم غره رفتنشو
من نمیدونم این وروجکا چرا اینقدر باهوشن
اینجوری که تو دنت میخوری کیان جون ،منم هوس کردم


آخییییی
عمه هاجر
6 مرداد 92 11:47
الهی قربونت برررررررررررررررررررررررم




خدا نکووووووووووند
سحر مامان آراد
6 مرداد 92 13:49
الهی من به قربون پسرم برم نازنین
عسیسممممممممممممم
آخیش کیان جونم خوب مامانتو حرص میدیا
جونم
مینا حرص نخور پیر میشی
دلم واستون یه . شده


پیر شدم دفففففففت به قول کیان
عاطفه مامان ستیا
6 مرداد 92 16:10
یعنی فیلمی دارید شماهااااااااا
چشم غره رفتنتوبخورم خاله جون


عمه کیان
6 مرداد 92 20:01
قربون اون گنده کاریات برم منننننننننننن که اینقدرم لاغر شدی بس که شیطونی میکنی.
مامان مینا روزه بهت واجب نیست با کیان سر کردن به اندازه 100 تا روزه صواب داره.


خدا نکنه عزیزم.اوهوم میدونم ولی دلم نمیاد نگیرم
در ضمن خانوم معلم ثواب نه صواب! خخخخخ
خاله منا
7 مرداد 92 12:46
واییییییی خدا ببین چه طوری داره با دست دنت میخورههههه :دیییییییییی
صبحونه خوردنش تو حلقم


عمه هاجر
7 مرداد 92 12:58
هههههههههههه من اشتباه گفتم صواب...

حوری درست نوشته بود...



نمیدونم چرا یادم رفته بود!!!!!!!!!!!!




اااا تو بودی هاجر؟؟ آخه نوشته بود عمه ی کیان فکر کردم حوریه،تو که همیشه مینویسی عمه هاجر


عمه هاجر
7 مرداد 92 13:23
نهههههههههههههههه ازحوری هست ..
من راهنمایی اشتباه بهش کردم


هاااااان خخخخ
سارا مامان آرتین
9 مرداد 92 7:14
الهی بگردم شیطون بلا با دنت خوردن و پنیر خوردن و چش غرهههههههههههه رفتنت


خاله سمیرا
10 مرداد 92 3:55
وای جیگر من چقدر بامزه شده عکساش.بالای روروک رفته چی کار؟وای خواهر قربون انگشتای کشیده ی قشنگت بشم .


اواااا خدا نکنه!
خاله میترا
10 مرداد 92 15:27
دلم میخواد قورتش بدم اونجا که داره چشم غره میره!
نگا چه جوری لم داده به باباش عزیز دل خالــــــــــــــــــــه!


بلهههه پسر منس دیگههه
صوفیا مامان سامیار
12 مرداد 92 3:36
ای جونم چشم غره رفتنش خیلی باحاله احتمالا ازخودت یاد گرفته مینا جون میبینم کیانم عین سامیار تازه هوایه روروک سواری کرده


وای آرههه حتما
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 4:39
فکر کنم چشم غره کیان تاثیرش بیشتره
من باشم که خندم میگیره
اخه امیرسام هم اینکار رو میکنه
پنیر خوردنش خیلی بامزه اس
چه جوری مالیده به موهاش


آره منم خندم میگیره نمیتونم جلوی خودمو بگیرم
مامان امیرناز
12 مرداد 92 15:36
سلام عزیزم چقدر دلم براش تنگ شده بود قربونش برم چه بزرگ شده صورت ماهشو ببوس


ممنونم که به ما سر زدین
زهرا(✿◠‿◠)
14 مرداد 92 3:39

عاشق اون عکسه شدم که لم داده به باباش!
ماشاللا به این پسر شیطون


قربونی شما
سهیلا
14 مرداد 92 23:33
وای کیان تو چقدر با حالی.بخدا عکسهاتو که میبینم روحیه میگیرم.قربون او دنت خوردنت بشم.مینا جون دلم واست تنگ شده


مرسی عزیزمممم منم دلم برات تنگیدهههه سهیلااااااا
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 مرداد 92 1:18
وایییییییییییییییییی قربونش برم من نصف شبی ترکیدم از خنده.دختر اینا عکس پسرته یا یه کمدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی خداییش یکی از یکی باحال تر بود.عاشقشمممممممممممممممم


نه الهه جون اینا یه چشمه ی کوچیک از کاراشه!!!
مامان الينا
24 شهریور 92 8:43
سلام مييشه خواهش كنم به منم بگيد چطوري مي تونم عكساي دخترمو تو وبلاگش بزرام ممنون مي شم خانومي


باشه چشم میام میگم