کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نی نی من و بابایی

شکر گذاری از خدا

1390/7/25 12:56
نویسنده : مینا
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسلم

خوبی مامانی؟چه خبلااا؟سلامت باشی انشاالله.ما هم به لطف خدا خوبیم.

پسر نازم دیروز رفتم سونو گرافی.این سومین سونو بود که تا حالا رفتم.یه کوچولو نگران بودم که یه وقت خدایی نکرده مشکلی وجود نداشته باشه!آخه میدونی چیه؟دل مامانی خیلی کوچیکه هر کی منو میبینه میگه واااا تو الان تو هشت ماهی؟؟؟پس چرا شکم نداری!به خاطر همین من نگران بودم ولی دیروز که رفتم سونو دکتر گفت که وزنت خوبه و متوسطه.گفت وزن پسر قند عسل شما 1کیلو و 800گرمه.هورااااااا

خدایا شکرت که  تا حالا همه چیز خوب بوده،خدایا تا آخرش مواظب پسرم باش.پروردگار من ،خودت میدونی که  من طاقت اینکه خدایی نکرده پسرم کوچترین مشکلی داشته باشه ندارم .پس منو اینجوری امتحان نکنیااا! خدایا مواظب نینی خواهرمم باش که انشاالله به زودی به دنیا میاد.ممنونم خداااااااااااا

بله پسرم عرض میکردم خدمتتون خدا خیلی مهربونه حالا خودت بعدا میفهمی.

عزیزم امروز جمعه بود و بابایی طی یک عملیات انتحاری همه ی  آشپز خونه رو ریخت به هم و کلی ما رو شرمنده کرد.واقعا دست بابایی درد نکنه که  امروز خیلی زحمت کشیده.For You

پسر نازم دیگه کم کم باید خونه تکونی رو شروع کنیم و خونه رو واسه ورود شما آماده کنیم چه حالی میدههههههه

شما هم لطفا خوب بزرگ و قوی شو و ساکتو ببند که یه سفر طولانی در پیش داری.منو بابایی تمام سعیمون رو میکنیم که همسفرای خوبی برات باشیم و نمیذاریم بهت سخت بگذره انشاالله

خب گل پسرم من دیگه باید برم.مواظب خودت باش دوستت داریم یه عالمهههههههه خداحافظت باشه.بوس بوسماچ  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا
22 مهر 90 18:44
سلام خوبي عزيزم؟ايشالله كه هميشه شاد باشي خوشحال مي شم بهم سر بزني و برام نظر بزاري بوس
مامان ابوالفضل
22 مهر 90 18:50
سلام عزیزم چه لحظات با شکوه و قشنگیه انتظار فرزند قدرشو بدون امیدوارم به سلامتی پسمله گلت بدنیا بیاد و دلتون و شاد شاد کنه
عمه هاجر
23 مهر 90 13:46
به سلامتی...ایشالا همتون سالم باشید


مرسی عزیزم.انشاالله شما هم سلامت باشید
منامامان الینا
23 مهر 90 21:48
سلام مامانیش
خوبی عزیزم؟
انشالا این مدتی هم که باقیمونده به سلامتی تموم بشه
به به چه بابای خوبی داری نی نی خوش بحالت!


ممنون گلم
سحر مامان آراد
25 مهر 90 13:12
ببین چه بابای گلی داری کیان جون ما منتظر شما هستیم ایشالا مهمونی تو دل مامان خانم به سلامت به پایان برسه بوس عزیزم
خاله نسرین
26 مهر 90 9:48
سلام مینا جون.
عزیزم خودتو ناراحت نکنو فکرای بد نکن.منم وقتی برای پسرم باردار بودم دقیقا همین مشکلو داشتم.من که حتی وقتی رو تخت اتاق عمل بودم خود دکترم به شک افتاده بود ازم پرسید خودم بهت گفتم تاریخ زایمانتو!
اما خدا رو شکر پسرم سالم اما کم وزن به دنیا اومد .وزنش 800/2بود.یخورده بزرگ کردنش سخت بود.اما انشاالله اگه شیرت خوب باشه زود بزرگ میشه.مهم اینه که جوش نزنی.
همیشه سالم باشی.


مرسی عزیزم که با حرفات آرومم کردی
مامان کیا
27 مهر 90 21:54
نی نی طلات سالمه و این بهترین خبره برات
قدر این روزا را بدون که ممکنه تا چند وقت تکرار نشه
به نظر این روزا سخت میاد ولی قدرش را بدون
وزن پسر منم 3 کیلو بیشتر نبود ولی خدا رو شکر خوبه
امیدورام خودتو نی نی و بابای نی نی سالم باشین


ممنونم عزیزم